Hop til indhold

Recommended Posts

Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden:

Hun er en ener! Mener ikke hun tilbyder det. Har i hvert ikke fået det, de tre gange jeg har besøgt hende. 

Tak for svaret. Med de roser kan jeg godt se bort fra dette. Håber jeg snart får mulighed for at komme til Vejle - det lader jo til at være slaraffenland med alle de dejlige thaier.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til allle S fan´s

Havde glædet mig så MEGA meget til at S kom tilbage !!! - men da hun var en smule forsinket i ankomst til DK, måtte jeg vente 

til igår med at besøge hende, pga arbejdstravlhed samt ferie i min lejligheden på Mallorca. Men hvad tænkte jeg hun bliver nok

de ca. 3 mdr som normalt ! - MEN NEJ OG ATTER NEJ,  sidste dag i denne omgang var igår - Fuuuuuuuuuuck noget lort.

Jeg elsker den tøs (hos hende kan VI 2 gange på 1 time) hun er en ENER og ALTID S uper fræk og både nogen  trusser & tusser som på mig virker "billig" og et TURN OFF.

 

Så Nu siger jeg som Larsen sang "Hvad gør vi nu lille du" ......!!! indtil februar hvor S - efter hende selv er tilbage igen, og til den tid bliver hun hvis nok 

3 mdr .... OMG der er laaaaaaaang tid til ..februar  ---  Fuck, fuck fuck ....indtil da i hvad ???  

 

Trods alt - 

god lille fredag aften til jer alle 

69lover

 

     

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 8/10/2018 at 16:47:

Servicemeddelelse S er tilbage.

Hun er toppen af thai i min optik.

Hun er sådan en pige man har lyst til at tage med hjem.

Av av hun er lækker.

Venligst 8000

https://annoncelight.dk/showad/237903

Var forbi pga. liderlighed. Fik dælme udblokket damens huller godt og grundigt.  Mund, fisse og røv.

 

Skønt. Og føler mig som en på 20 igen. Bestemt ikke sidste gang. Nu mangler jeg at prøve den berømte beer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 23 minutter siden:

Var forbi ... 

Er hun tilbage hos Nara? 

Findes der en ny AL-annonce? Har ikke kunnet finde en... 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 44 minutter siden:

Er hun tilbage hos Nara? 

Findes der en ny AL-annonce? Har ikke kunnet finde en... 

Tak

Jeg ved faktisk ikke, hvad hun hed. Det var mit første besøg hos Nara, og jeg var godt liderlig, men må også sige, at pigen var dejlig dirty.

 

Hun må dog have en temmelig øm numse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 7 timer siden:

Mon ikke det har været Lisa  - eller May.

Sikkert - godt var det i hvert fald. Kan absolut ikke klage. Hun var vel et sted i slutningen af 20'erne eller start 30'erne. Kan det passe? Hun forkælede kuglerne, og der var fri adgang både fortil og bagtil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snigeren858 skrev, for 2 timer siden:

ja S er tilbage jeg har fundet hende hun er nu hos Dala i spinderigade har lige booked hende jeg smider en andmeldelse senere

Hey S... 858

Hvis det er rigtig (håber) så er det DAGENS BEDSTE NYHED ... på sådan en fucking grå tirsdag !!! 

Ser frem til din anmeldelse, har endnu aldrig besøgt Dala ??? 

God S - dag (JUHU hvis sandt)

69lover 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er træls at se, at man frarådes at betale forud da man risikerer at blive snydt? Nogen der har oplevet dette, siden det står på Annoncelight annoncen som advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 30 minutter siden:

Hej brødre kan S også give hård og god massage eller kun det frække ? 

Frække

jeg glæder mig

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
luckylife skrev, for 43 minutter siden:

Synes det er træls at se, at man frarådes at betale forud da man risikerer at blive snydt? Nogen der har oplevet dette, siden det står på Annoncelight annoncen som advarsel.

Det er en advarsel AL sætter på når der detekteres nogle særlige ord i en annonce. Det har ikke noget med at gøre at nogen har rapporteret snyd :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej så har jeg igen haft fornøjelse af S selskab og ja det er hende hun er nu hos Dala i spinderigade og ja de tidligere anmeldelser lyver ikke Woow dette pigebarn kan få en til at glemme alt om tid og sted jeg må advarer hun er stærkt vanedannende det eneste jeg tænker på er hvornår jeg skal besøge hende igen 

jeg fik en time i himlen for sølle 1200 et røverkøb i mine øjne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...