Hop til indhold
Mulledyr

SweetHeart Barbie - Vejle

Recommended Posts

Jeg havde i lørdags min første oplevelse på et bordel i vejle hos @SweetHeart Barbie og jeg kan sige med det samme jeg blev ikke skuffet :-)

Jeg havde en god oplevelse allerede fra første kontakt som var via mail med hendes Teletrunte :-) hun var god til at hjælpe med mine spørgsmål og hun gav en god vejledning, for som hun selv sagde det er jo mennesker vi har med at gøre, så jeg viste meget hurtigt at det var den rigtige jeg havde taget kontakt til.

Jeg blev taget godt imod af Teletrunten med et knus og blev vist ind i et hyggelig værelse hvor jeg skulle bruge den næste time sammen med @SweetHeart Barbie , det kom til at koste 2100 kr.

Barbie er en efter min mening en smuk pige som tog sig rigtig godt af mig da jeg har nogle udfordringer, vi starte ud med nusse lidt så jeg kunne få nerverne under kontrol, hun var hele tiden smilene og havde let til at grine selv af mine dårlige jokes :P hvad vi ellers lavede vil jeg holde for mig selv, men det blev da til lidt pirrende massage midtvejs ;-) Hun var meget sød, fræk, nærværende og omsorgsfuld så det var alle pengene værd

Alt kommunikation foregik på engelsk hvilket hun var meget god til men hun forstår også dansk fik jeg at vide, jeg er ikke lige klar over hvor hun kommer fra men det må jeg spørge om næste gang jeg besøger hende for der bliver helt sikkert en næste gang.

Så hvis jeg skal give en karakter fra 0-10

Indledende kommunikation 10

Værelset 8

@SweetHeart Barbie 10

Så alt i alt et stort 9 tal hun kan helt klart anbefales :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulledyr skrev, for 1 time siden:

Jeg havde i lørdags min første oplevelse på et bordel i vejle hos @SweetHeart Barbie og jeg kan sige med det samme jeg blev ikke skuffet :-)

Jeg havde en god oplevelse allerede fra første kontakt som var via mail med hendes Teletrunte :-) hun var god til at hjælpe med mine spørgsmål og hun gav en god vejledning, for som hun selv sagde det er jo mennesker vi har med at gøre, så jeg viste meget hurtigt at det var den rigtige jeg havde taget kontakt til.

Jeg blev taget godt imod af Teletrunten med et knus og blev vist ind i et hyggelig værelse hvor jeg skulle bruge den næste time sammen med @SweetHeart Barbie , det kom til at koste 2100 kr.

Barbie er en efter min mening en smuk pige som tog sig rigtig godt af mig da jeg har nogle udfordringer, vi starte ud med nusse lidt så jeg kunne få nerverne under kontrol, hun var hele tiden smilene og havde let til at grine selv af mine dårlige jokes :P hvad vi ellers lavede vil jeg holde for mig selv, men det blev da til lidt pirrende massage midtvejs ;-) Hun var meget sød, fræk, nærværende og omsorgsfuld så det var alle pengene værd

Alt kommunikation foregik på engelsk hvilket hun var meget god til men hun forstår også dansk fik jeg at vide, jeg er ikke lige klar over hvor hun kommer fra men det må jeg spørge om næste gang jeg besøger hende for der bliver helt sikkert en næste gang.

Så hvis jeg skal give en karakter fra 0-10

Indledende kommunikation 10

Værelset 8

@SweetHeart Barbie 10

Så alt i alt et stort 9 tal hun kan helt klart anbefales :-) 

Hejsa søde du. 

Jeg skulle hilse varmt fra Barbie og sige tak. Du skal være velkommen til et frækt genvisit. Hun havde også en hyggelig time, trods den første generthed. 

Knus fra os begge :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lidt forsinket anmeldelse :)

Jeg havde for lidt tid siden endnu en dejlig oplevelse sammen med @SweetHeart Barbie og denne gang skulle jeg prøve blid pirrings bondage da jeg har en frygt for at blive bundet, hun fik mig til at slappe af og føle mig tryk i hendes hænder. Det var en fantastisk oplevelse og jeg var ikke klar over hvor følsom jeg er over hele kroppen, og det skal helt sikkert prøves igen :P

Jeg kom af med 2400 kr. for 1 times pirrings bondage + sex

Jeg kan helt klart anbefale hende.

 

Redigeret af Mulledyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...