Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg sad i bilen ved den angivne adresse, sendte en sms at jeg var der, fik beskeden kom bare ind døren er ulåst. Fuck ville der nu være 2 bredskulderet idioter eller hendes mand, tankerne gik samtidig med at min pik var klar. Gjorde det, gik ind, jep døren var ulåst og en stemme fra et rum bød mig velkommen. Her blev jeg mødt at en kvinde som lå på sengen iført net fra top til tå, noget fiskenet af en art, store bryster dog ikke helt faste, men med stive vorter (er vild med stive vorter) mørke og stive,  hun er dansk, kussen er glat med en klit som var mega, jeg kunne se den  ud mellem skamlæberne, hvad sker der mand?? 

Gav hende 1000 for en halv time, smed tøjet imens hun lå og legede. Stak pikken i munden på hende, hun suttede ikke det bedste, men okay for ellers var jeg kommet, frækt med bindet for øjnene. Bevægede mig ned mellem benene og måtte smage den kæmpe klit, hun dufter ren og lækker, spreder benene og tager imod, hun kan li det, klitten vokser i munden på mig, kan den blive større?? Det gør det ikke mindre frækt at hun er god til det dirty verbale, hun er pisse fræk i munden.

Efter en god omgang fransk til hende, sad jeg nu mellem hendes ben med pikken lige ud for kussen, hun tog fat i den og begyndte at gnide pikhovedet rundt,  på klitten sagde hun flere gange, jeg havde så meget lyst til at banke den op i hende, gned pikken ned ved det bagerste hul, som en magnet jeg ville bare ind. Hun har ikke græsk, men pikhovedet var dog lige inde og mærke. Hun fandt gummiet frem og på med det. 

Måske er det mig, men hun var liderlig eller en helvedes god skuespiller, mig fik hun overbevisdt. Hun sagde langsomt lad mig mærke den, jeg lå nu der med pikken inden i varmen, og en kusse der varmede og strammede så godt, jeg var tæt på at komme, trak mig ud, imens synet var på de gode patter med stadig stive vorter, jeg holder ikke en halv time. Hun trak benene helt op og både røv og kusse var frit, hun er en kvinde som kan lide at vise sig frem. Du må gerne sperme ud over sagde hun, så hold dog kæft med den frække snak, jeg kommer for hurtigt, kneppede i bund og trak gummiet af, kom udover klitten. Jeg fik en udløsning som var de 20 min værd, en kusse der kan stramme, en krop der er født til sex. Alder 41, tænker passer meget godt, højde og drøjde passer godt sammen, flot tøs som gør det godt. 

https://annoncelight.dk/showad/250154

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...