Hop til indhold
Guest Aalborg

Bar-piger og massagepiger i Pattaya

Recommended Posts

Guest Aalborg

Er det kun mig, der synes at rigtig mange af de flotte og unge bar-piger ikke længere er at finde i de sædvanlige beer-barer, nu her hvor det er low-season. Jeg har nu været i Pattaya i 10 dage og har endnu en uges tid tilbage. Jeg har talt med flere potentielle "kunder"/bargæster her nede, og de har bekræftet, at mange af pigerne er draget hjem til deres home-town for at hjælpe familierne med at drive landbrug m.m.

Jeg har også selv talt på Line med et par stykker, som ellers havde bekræftet, at de igen her i efteråret vil være at finde i en bar i området, men de er alligevel dragt mod nord og nordøst, da de følte sig lidt i overskud, hvis de kun kunne få nogle få ladydrinks og en eller ingen kunder til ST/LT.

Piger er der dog nok af, men ikke de unge og flotte. De er udskiftet med flere andensorterings, d.v.s. ikke så kønne og noget kraftigere end ellers. Jeg har et vist kendskab til "markedet" da det nu er mit 17. ophold i Thailand - og ja, jeg kommer tilbage omkring midten af januar 2019.

Det samme synes jeg at kunne konstatere på flere massageshops i området.

Jeg har dog fundet de piger, jeg har ønsket mig, men der er bare noget længere imellem dem!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, 1 time siden:

Er det kun mig, der synes at rigtig mange af de flotte og unge bar-piger ikke længere er at finde i de sædvanlige beer-barer, nu her hvor det er low-season.

Nu var det mit første besøg i Pattaya - så jeg tør ikke rigtig udtale mig - dels, så havde jeg min faste pige, hver nat - og dels gik jeg ikke ret meget på beer-bars, da det pga. den høje musik, som regel var umuligt at føre en samtale med nogen, som næsten ikke - eller taler dårligt engelsk. Men jeg var dog lidt rundt, sammen med min pige - og jeg kunne godt se, det var købers marked - og de få mænd, der traskede rundt virkede ikke særlig int. i pigerne. Gik eller kørte jeg rundt alene - så var pigerne som regel straks over mig. Pigerne på Coconut bar syntes dog meget tilbageholdne - og mange af dem var noget/meget overvægtige.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antallet af turister der gør brug af Pattayas "traditionelle" tilbud er dalende. Færre mandlige turister er lig færre piger.

De nye turister er familer fra Kina, som kun er i byen i et par dage, forlængede weekend. Kineserne besøger normalt ikke diverse etablishmenter hvor pigerne arbejder. Dog er der enkelte som stikker hovederne indenfor i diverse agogo's i WS - men udelukkende som en del af en guidet tur, og ikke med det mål at barfine etc. 

Pigerne kommer igen når high season rammer omkring jul. 

 

Coconut bar har altid været et sted overvejende med bedstemødre og overvægt. Så hellere iBar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at det plejer at vende med antallet af piger omkring slut oktober.

 

Gogo stederne er igang med at fjerne sig selv fra markedet da de er gået ind i en ond spiral med opadgående priser grundet færre kunder og færre piger så for at sikre at gogo's ikke bliver tømt så er prisen højere. En rigtig skidt spiral.

 

Så kommer de andre udfordringer omkring husleje priser som er eksploderet samt flere barer, laver fødselstal, større middelklasse i Thailand og vesten som lider.

 

Om tingene var meget bedre før i tiden måske jeg synes stedet stadigvæk er super og man kan finde mange virkelig gode oplevelser hvis man vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...