Hop til indhold

Recommended Posts

jeg prøvede dette nye sted 600 kr for en halv time jeg mødte en sød imødekommende brun pige hun gav mig en god oplevelse det var en hyggelig sted  soveværelset var  med dæmpet rød lys i sengen og i loftet det var meget hyggelig omgivelse stedet er meget diskret med egen indkørsel fra hovedvej  a 26 med blåt hus nummer skilt ved vejen

http://massage.side6.dk/pamela

mvh drømmefyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Jyskpik skrev, for 5 timer siden:

Og hvad får Esbjerghanhund til at tro at det ikke skulle være sandt. 

Formentig fordi det lyder mere som en annonce, med mere beskrivelse af faciliteter og meget konkret kørsels anvisning, end anmeldelse af pigen og akten. !

Så metoo til @Esbjerghanhund :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt stedet tilbuddet for 1 time 600 var for fristende, men da jeg kom var det overhovedet ikke hende den "21 årige" blec mødt af en der nok nærmere var tættere på de 45, og ikke den slanke pige som beskrevet på teksten. Lige overvægtigt nok til min smag. Men så liderlig jeg var trådte jeg ind. Aftalte massage og sex med hende. Men fik nærmere 5 min massage, som var en hurtigt "tag fat" oplevelse. Og så hev hun satme sådan i den at det ikke engang var rart. Og klemte mine nedre dele lige i overkanten til min smag, og sexen ja den var heller ikke noget at skrive hjem om. 
Så ville klart ikke anbefale dette sted.

Brovej 11 Roslev 

Redigeret af Ungelsker123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer

Jeg har også besøgt stedet ... noget værre gl. bras ... pigen kender jeg ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungelsker123 skrev, for 11 timer siden:

Har lige besøgt stedet tilbuddet for 1 time 600 var for fristende, men da jeg kom var det overhovedet ikke hende den "21 årige" blec mødt af en der nok nærmere var tættere på de 45, og ikke den slanke pige som beskrevet på teksten. Lige overvægtigt nok til min smag. Men så liderlig jeg var trådte jeg ind. Aftalte massage og sex med hende. Men fik nærmere 5 min massage, som var en hurtigt "tag fat" oplevelse. Og så hev hun satme sådan i den at det ikke engang var rart. Og klemte mine nedre dele lige i overkanten til min smag, og sexen ja den var heller ikke noget at skrive hjem om. 
Så ville klart ikke anbefale dette sted.

Brovej 11 Roslev 

Hvad regner man med for 600 kroner?

Der er den gamle historie med de tre gæve jyder der havde sparet sammen til en tur til København. 
Vel ankommet og indkvarteret på missionshotellet, så stod de udenfor og snakkede om hvad de ville se og opleve. 
Kurt der var den yngste, foreslog de skulle finde en fræk dame og prøve det. Det lod de andre sig overtale til. 
Ned til Istedgade og et skummelt kælderlokale, de stod lidt udenfor og tog mod til dem. De aftalte at Hans som var den ældste skulle føre ordet. 
De kom ind, en dame lidt rund om bagen og med store bryster kom frem fra baglokalet. Hun havde røde læber og røde negle. Netstrømper, et lille skørt, der knapt skjulte den lidt brede popo og dertil høje hæle. Udover det hele en åbenstående kimono.

Hans fik fremført deres ønske, fortalte det var første gang, at de besøgte et lysthus og at de lige var kommet til byen. Damen spurgte hvad de sådan havde tænkt der ske foregå og hvad de ønskede sig. Hans som jo var den ældste og også mest fornuftige, spurgte ind til priserne. Jo svarede damen, vi har lige fra 100 kroner og op til 1200 kroner. Hans traf en hurtig beslutning og bestilte det til 100 kroner pr mand, det kunne jo aldrig gå helt galt. De betalte alle tre, fik besked på, at gå ind i det tilstødende lokale og tage bukserne ned om anklerne. Det gjorde, og stod et stykke tid og ventede på hvad der nu skulle ske. Pludselig gik døren op, den selvsamme dame fra før kom ind, hun havde en kæp i hånden. Og inden de så sig om, havde de alle tre fået et ordentlig rap i røven med kæppen. Hvorpå de blev bedt om at tage bukserne på og forsvinde. 
Udenfor stod de alle tre lidt og funderede lidt over det skete ig ømmede dem også noget, for hun havde da godt nok svunget kæppen noget hårdt. Den klogeste sf de tre Ole sagde, det var da godt, at vi ikke tog den til 1200 kroner, så havde vi da måttet stå op i toget på vej hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 22 timer siden:

Hvad regner man med for 600 kroner?

Der er den gamle historie med de tre gæve jyder der havde sparet sammen til en tur til København. 
Vel ankommet og indkvarteret på missionshotellet, så stod de udenfor og snakkede om hvad de ville se og opleve. 
Kurt der var den yngste, foreslog de skulle finde en fræk dame og prøve det. Det lod de andre sig overtale til. 
Ned til Istedgade og et skummelt kælderlokale, de stod lidt udenfor og tog mod til dem. De aftalte at Hans som var den ældste skulle føre ordet. 
De kom ind, en dame lidt rund om bagen og med store bryster kom frem fra baglokalet. Hun havde røde læber og røde negle. Netstrømper, et lille skørt, der knapt skjulte den lidt brede popo og dertil høje hæle. Udover det hele en åbenstående kimono.

Hans fik fremført deres ønske, fortalte det var første gang, at de besøgte et lysthus og at de lige var kommet til byen. Damen spurgte hvad de sådan havde tænkt der ske foregå og hvad de ønskede sig. Hans som jo var den ældste og også mest fornuftige, spurgte ind til priserne. Jo svarede damen, vi har lige fra 100 kroner og op til 1200 kroner. Hans traf en hurtig beslutning og bestilte det til 100 kroner pr mand, det kunne jo aldrig gå helt galt. De betalte alle tre, fik besked på, at gå ind i det tilstødende lokale og tage bukserne ned om anklerne. Det gjorde, og stod et stykke tid og ventede på hvad der nu skulle ske. Pludselig gik døren op, den selvsamme dame fra før kom ind, hun havde en kæp i hånden. Og inden de så sig om, havde de alle tre fået et ordentlig rap i røven med kæppen. Hvorpå de blev bedt om at tage bukserne på og forsvinde. 
Udenfor stod de alle tre lidt og funderede lidt over det skete ig ømmede dem også noget, for hun havde da godt nok svunget kæppen noget hårdt. Den klogeste sf de tre Ole sagde, det var da godt, at vi ikke tog den til 1200 kroner, så havde vi da måttet stå op i toget på vej hjem. 

Har du selv fundet på den? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, den 30.4.2020 at 09:15:

Hvad regner man med for 600 kroner?

Der er den gamle historie med de tre gæve jyder der havde sparet sammen til en tur til København. 
Vel ankommet og indkvarteret på missionshotellet, så stod de udenfor og snakkede om hvad de ville se og opleve. 
Kurt der var den yngste, foreslog de skulle finde en fræk dame og prøve det. Det lod de andre sig overtale til. 
Ned til Istedgade og et skummelt kælderlokale, de stod lidt udenfor og tog mod til dem. De aftalte at Hans som var den ældste skulle føre ordet. 
De kom ind, en dame lidt rund om bagen og med store bryster kom frem fra baglokalet. Hun havde røde læber og røde negle. Netstrømper, et lille skørt, der knapt skjulte den lidt brede popo og dertil høje hæle. Udover det hele en åbenstående kimono.

Hans fik fremført deres ønske, fortalte det var første gang, at de besøgte et lysthus og at de lige var kommet til byen. Damen spurgte hvad de sådan havde tænkt der ske foregå og hvad de ønskede sig. Hans som jo var den ældste og også mest fornuftige, spurgte ind til priserne. Jo svarede damen, vi har lige fra 100 kroner og op til 1200 kroner. Hans traf en hurtig beslutning og bestilte det til 100 kroner pr mand, det kunne jo aldrig gå helt galt. De betalte alle tre, fik besked på, at gå ind i det tilstødende lokale og tage bukserne ned om anklerne. Det gjorde, og stod et stykke tid og ventede på hvad der nu skulle ske. Pludselig gik døren op, den selvsamme dame fra før kom ind, hun havde en kæp i hånden. Og inden de så sig om, havde de alle tre fået et ordentlig rap i røven med kæppen. Hvorpå de blev bedt om at tage bukserne på og forsvinde. 
Udenfor stod de alle tre lidt og funderede lidt over det skete ig ømmede dem også noget, for hun havde da godt nok svunget kæppen noget hårdt. Den klogeste sf de tre Ole sagde, det var da godt, at vi ikke tog den til 1200 kroner, så havde vi da måttet stå op i toget på vej hjem. 

Deraf kan man drage den lære, at det ikke kan svare sig at drage til København. Så er det alligevel sjovere at lade sig snyde på Brovej 11. Dér er der ikke et missionshotel i miles omkreds.

Til gengæld kan man hale smækre (Glyng)øre sild i land for næsten ingen penge, hvis man fisker lidt efter dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej pigen der linkes til, er der ikke længere. Hun er - heldigvis for hende - stoppet og er tilbage i Italien sammen med sin søn. 
Har også været forbi Brovej et par gange siden, men er kørt igen uden besøg. Slet ikke dem fra fotos du møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Brovej 11 er ikke et nyt sted som trådstarter skriver – det har vist været bordel i adskillige år.
Jeg har været forbi stedet for et par år siden, havde lavet en klar aftale via sms med ydelse pris og tidspunkt næste morgen, da jeg kom havde hun glemt alt om det og ville i øvrigt ha’ flere penge – jeg gik naturligvis – det var ubetinget sidste gang jeg har besøgt en af de små steder på landet med udenlandske piger.

Det positive er det var faktisk pigen på billederne.

Stedet var faktisk ikke dårligt – det jeg så var rent, pænt, og ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, 1 time siden:

Brovej 11 er ikke et nyt sted som trådstarter skriver – det har vist været bordel i adskillige år.
Jeg har været forbi stedet for et par år siden, havde lavet en klar aftale via sms med ydelse pris og tidspunkt næste morgen, da jeg kom havde hun glemt alt om det og ville i øvrigt ha’ flere penge – jeg gik naturligvis – det var ubetinget sidste gang jeg har besøgt en af de små steder på landet med udenlandske piger.

Det positive er det var faktisk pigen på billederne.

Stedet var faktisk ikke dårligt – det jeg så var rent, pænt, og ok.

Læs hvilken dato tråden er statede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Pite skrev, for 37 minutter siden:

Læs hvilken dato tråden er statede

 

Tak for info når jeg nu tilsyneladende er blind :o:D

:D – lige nu går jeg rundt og forsøger at rette mine tæer ud :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...