Hop til indhold
Oliekongen

Thai massage i Hillerød (Best B2B mix thai massage)

Recommended Posts

Jeps ... ikke langt fra stationen.

Stedet har vidst været der i mange år.

Damerne på stedet er søde og massagen er god, men pigerne på billederne er der ikke skyggen af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at stedet har være der i mange år, men jeg synes nu annoncen lægger op til sex, som ikke tidligere har været et tilbud her - der måtte man til Bangkok i Helsingørsgade. Så det skal måske prøves, sex altså :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være rart med en melding fra én der har besøgt stedet efter de nye annoncer, og som kan fortælle lidt om pigerne. Er de bare i nærheden af dem på billederne, så flytter jeg ind. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på du møder pigerne på billed nr. 1, ( ligner photo fra LOS ) men pigerne på de øvrige Photo ser meget søde ud, hvis ellers det er dem man møder i døren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg taget en tur for holdet. Ringede på, og en lidt ældre thaidame åbnede og lukkede ind. Det er i hvert fald ikke nogen af dem på billederne, og jeg så kun hende. Sex kunne sagtens lade sig gøre og jeg blev vist ned i kælderen som så er bollerummet. I stueplan er der nogle mindre massagerum som jeg ikke tog nærmere i øjesyn. Bollerummet var fint nok, men med meget støj fra varmeanlæg/-rør til huset - men lidt thaimusik mildnede dog dette. Jeg ønskede en time med to udløsninger, prostatamassage ("jab krasai") som så blev prissat til 1500,- som blev afregnet efter seancen.

Nå, men kvinden er fin nok, dejlige naturlige B-skålsbryster med pæne vorter, lidt mave men stram kusse. Hun fik mig til at komme med hende siddende ovenpå, noget som normalt ikke kan lade sig gøre. Lidt massage som var OK som mellemspil og så ellers en finger bagi og håndarbejde til udløsning nummer 2. Fik ikke prøvet andre stillinger, ingen kys (men spurgte heller ikke). Blev tilbudt bad. Alt i alt en OK omgang med en venlig thaidame.

Risiko for gentagelse: Joeh.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg ikke sige noget om, der kan sagtens være andre piger på stedet. Jeg gik blot med hende der åbnede døren og lavede en aftale. Det var fint for mig, så det er nok bare at spørge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...