Hop til indhold
Frankie38xl

Nogen der har besøgt denne ungmø

Recommended Posts

youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Hvis man gerne vil have hjælp, burde man også hjælpe de man søger hjælp hos ;-) Overskrift burde have været :

Nogen der har besøgt denne ungmø i RANDERS.

 

Det er da ikke mere svært end man kan klikke på linket... hva tager det 5 sec ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 5 timer siden:

Det er da ikke mere svært end man kan klikke på linket... hva tager det 5 sec ;-) 

nej men når man bor i sønderborg er der langt til randers og med 25 annoncer af din slags gider mange ikke at åbne dem alle og så får du ikke svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Frankie38xl skrev, for 4 timer siden:

Åbenbart for nogen er det...

Lyt nu til de råd du får. Det er god skik at oplyse pigens navn og byen i overskriften. Og det giver større chance for at få hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 16 timer siden:

Det er da ikke mere svært end man kan klikke på linket... hva tager det 5 sec ;-) 

Det har du da så inderligt ret i, men kan du fortælle mig hvorfor du synes at 30 mennesker skal gå ind for at trykke på et link for at hjælpe en fyr der beder om hjælp, i stedet for at den der beder om hjælp måske lige skriver hvor i landet det er han søger hjælp ???

Ved ikke om du synes det er skide sjovt at trykke på samtlige links, men jeg gør ikke. Var egentligt menet som en lille vink med en vogsstang til folk igen igen om at yde den lille service det er at skrive et bynavn. Ved godt at der altid vil være folk som dig der ikke VIL forstå det, og det må vi jo så leve med !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 9 timer siden:

Åbenbart for nogen er det...

Tak fordi du tydeligt vis ikke forstod hvad jeg skrev. Men kan da se at du heller ikke har fået meget hjælp,og tvivler på du får det fremover på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg kan sagtens se hvad du mener, men mon ikke han havde fået hjælp alligevel hvis nogle havde kendt til svaret, der er et indlæg helt magen til under thai piger, der har trådstarter fået masser af svar, men lad den nu ligge inden der går alt for meget flueknepperi i den, mon ik alle har forstået, :-) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...