Hop til indhold
wantesex

sugardates mørke piger/kvinder

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Beduinkvinder sugar dater ikke, de er bange for deres brødre og onkler o.s.v. Der i øvrigt på særledeles hyklerisk vis selv besøger de GP er der modtager dem slags kunder og de der har penge nok eksempelvis banderne sugardaters danske kvinder som de ikke regner for noget som helst..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der er mange solbrændte solarie-brugere. Hvis det ikke er det, trådstarter mener, så må han skrive det mere lige ud - betyder det Afrika? For nogle måske, for andre er området måske større? Hvis vi ikke skal gætte - og diskutere definitioner i moderne politisk korrekt dansk/slang - så skriv i stedet klart hvad der søges. 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
wantesex skrev, for 32 minutter siden:

nogle som kender til mørke piger/kvinder på sugardates

syntes de svære finde

Der er masser!

Har selv mødt en af arabisk afstamning i Silkeborg....... hun påstod godt nok hun var fra Spanien, men lidt dumt med et arabisk navn på postkassen.

Har set en del negerpiger fra hele Jylland og også nogle fra andre steder i landet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Beduinkvinder sugar dater ikke, de er bange for deres brødre og onkler o.s.v. Der i øvrigt på særledeles hyklerisk vis selv besøger de GP er der modtager dem slags kunder og de der har penge nok eksempelvis banderne sugardaters danske kvinder som de ikke regner for noget som helst..

Så fordi du køber sex, så er det umoralsk, hvis din søster ikke sælger sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis trådstarter søger på "Hovedstaden" er der mange latino, arabiske og afrikanske babes. (Specielt til DFere: Hvis mit øje ikke tager fejl, annoncerer en del af araberne sig som latino.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt nok også set mange annoncer med videre med mørke og arabiske piger, så det er vidst en skrøne, at de skulle være mere tilbageholdende end danske piger. Lad være med at gøre forespørgslen til en politisk diskussion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Casten skrev, for 2 timer siden:

Så fordi du køber sex, så er det umoralsk, hvis din søster ikke sælger sex? 

? Jeg forklarede dig, hvordan kulturen er i beduinkredse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

De er også svære at finde i mørke .....

Ikke hvis de smiler :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 5 timer siden:

Der er masser!

Har selv mødt en af arabisk afstamning i Silkeborg....... hun påstod godt nok hun var fra Spanien, men lidt dumt med et arabisk navn på postkassen.

Har set en del negerpiger fra hele Jylland og også nogle fra andre steder i landet

Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
NewPunter skrev, den 7/10/2018 at 23:29:

Har du et link til hende?

Sugardaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Casten skrev, den 7/10/2018 at 19:49:

. (Specielt til DFere: Hvis mit øje ikke tager fejl, annoncerer en del af araberne sig som latino.)

Det tror jeg du har ret i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...