Hop til indhold

sugardates mørke piger/kvinder

Featured Replies

Skrevet

nogle som kender til mørke piger/kvinder på sugardates

ikke solbrændte

men mørke afrika latino mm

syntes de svære finde

Redigeret af wantesex
forståelse af betydingen mørk

Skrevet

Beduinkvinder sugar dater ikke, de er bange for deres brødre og onkler o.s.v. Der i øvrigt på særledeles hyklerisk vis selv besøger de GP er der modtager dem slags kunder og de der har penge nok eksempelvis banderne sugardaters danske kvinder som de ikke regner for noget som helst..

Skrevet

De er også svære at finde i mørke og åbenbart også andre steder

Skrevet

Tror der er mange solbrændte solarie-brugere. Hvis det ikke er det, trådstarter mener, så må han skrive det mere lige ud - betyder det Afrika? For nogle måske, for andre er området måske større? Hvis vi ikke skal gætte - og diskutere definitioner i moderne politisk korrekt dansk/slang - så skriv i stedet klart hvad der søges. 

Redigeret af Dane

Skrevet
wantesex skrev, for 32 minutter siden:

nogle som kender til mørke piger/kvinder på sugardates

syntes de svære finde

Der er masser!

Har selv mødt en af arabisk afstamning i Silkeborg....... hun påstod godt nok hun var fra Spanien, men lidt dumt med et arabisk navn på postkassen.

Har set en del negerpiger fra hele Jylland og også nogle fra andre steder i landet

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Beduinkvinder sugar dater ikke, de er bange for deres brødre og onkler o.s.v. Der i øvrigt på særledeles hyklerisk vis selv besøger de GP er der modtager dem slags kunder og de der har penge nok eksempelvis banderne sugardaters danske kvinder som de ikke regner for noget som helst..

Så fordi du køber sex, så er det umoralsk, hvis din søster ikke sælger sex? 

Skrevet

Hvis trådstarter søger på "Hovedstaden" er der mange latino, arabiske og afrikanske babes. (Specielt til DFere: Hvis mit øje ikke tager fejl, annoncerer en del af araberne sig som latino.)

Skrevet

Jeg har godt nok også set mange annoncer med videre med mørke og arabiske piger, så det er vidst en skrøne, at de skulle være mere tilbageholdende end danske piger. Lad være med at gøre forespørgslen til en politisk diskussion. 

Skrevet
Casten skrev, for 2 timer siden:

Så fordi du køber sex, så er det umoralsk, hvis din søster ikke sælger sex? 

? Jeg forklarede dig, hvordan kulturen er i beduinkredse...

Skrevet
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

De er også svære at finde i mørke .....

Ikke hvis de smiler :D

Skrevet
ViborgMand skrev, for 5 timer siden:

Der er masser!

Har selv mødt en af arabisk afstamning i Silkeborg....... hun påstod godt nok hun var fra Spanien, men lidt dumt med et arabisk navn på postkassen.

Har set en del negerpiger fra hele Jylland og også nogle fra andre steder i landet

Har du et link til hende?

Skrevet
NewPunter skrev, den 7/10/2018 at 23:29:

Har du et link til hende?

Sugardaters.dk

Skrevet
Casten skrev, den 7/10/2018 at 19:49:

. (Specielt til DFere: Hvis mit øje ikke tager fejl, annoncerer en del af araberne sig som latino.)

Det tror jeg du har ret i

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.