Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 7. Oktober, 2018 Velkommen i Odenses frækkeste sex univers. Mandag d.8/10 fra 11-17. Madame Elisabeht byder inden for i det frække Doll's univers, Dragon's Dungeon. Du kan møde den smukke Meithai som tilbyder 15 frække min. Super Dansk for 400 kr. Du booker din tid hos Madame Elisabeht På phone 28874984 Se meget mere på www.Madame-Elisabeht.com 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 7. Oktober, 2018 Superdansk med en dukke under et 6 timmers sex-event? Hvordan rengjøres dukken og med vilke kemiske medel??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 8. Oktober, 2018 Lemac skrev, for 9 timer siden: Superdansk med en dukke under et 6 timmers sex-event? Hvordan rengjøres dukken og med vilke kemiske medel??? Kære Lemac Super godt spørgsmål som jeg er glad for at du bringer på banen - Efter hver besøg får frække Mei opsat en hel ny og ren Doll skede - Den brugte skede bliver vasket i antibakteriel sæbe og efterfølgende vendt på vrangen og sat i opvaskemaskinen . Det er din sikkerhed for en fræk og ren oplevelse. Du er også velkommen til at anvende kondom, hvis det vil give dig en bedre oplevelse. Fræk dag til alle Madame Elisabeht 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 8. Oktober, 2018 Super hyggeligt og frækt var en tur forbi idag for at prøve noget nyt og det var en positiv oplevelse som jeg godt kunne gøre igen Og Elisabeth er hyggelig at snakke med 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 12. Oktober, 2018 Kære Tsla Dejligt at du nød dit lille frække eventyr - Også hyggeligt at hilse på dig din frækkert:-) Du skal være så velkommen en anden gang, når lysten melder sig:-) Rigtig God weekend Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg