Hop til indhold
Pslave

Herskerinden Ilsa og Domina Freja

Recommended Posts

Vil lige berette om 1 uges intensiv slavetræning.

Slaven er så velsignet, at han for 1 år siden fik status som  ejet slave hos Herskerinden Ilsa. Der før havde slaven flere gange besøgt Herskerinden og nu havde hun fundet ham værdig til at blive ejet slave. Det har været en vidunderlig rejse for en slave. Jeg føler virkelig, at jeg udvikler mig som slave ejet af Herskerinden Ilsa.

Efter nogen tid præsenterede min Herskerinde mig for sin veninde Domina Freja. Min ejer har befalet mig til også at adlyde Domina Freja´s ordre og lyster.

Domicilet er diskret beliggende, og indeholder alt til at opdrage og træne en slave.

Ugen begyndte med at slaven skulle møde til montering af chasity (bur) på slavepikken hos sin ejer Ilsa. Slaven fik som sædvanligt besked på at indtage sin slavestilling og hilse sin ejer. Derefter blev buret monteret. Slaven blev sat på korset og Ilsa gav slavens brystvorter en omgang med tænger, så de blev strakt godt ud. Slaven fik også lige for sin ejers fornøjelses skyld lige nogle "bistik". 

Så spurgte min ejer Ilsa med et sødt smil, om slaven ikke ville have nøglen til buret med hjem. Det syntes slaven lød lidt underligt. Slaven blev snart klogere. Blev beordret over på bænken, hvor min ejer fandt nål og suturtråd. Nøglen blev syet fast til slavens ene brystvorte og sikret med et par metalklips. Derefter fik slaven serveret et glas "champagne" som han lydigt gurglede og sank da Ilsa gav lov. Så fik slaven besked på at tage tøj på og komme igen til kontrol midt på ugen. Slaven takkede og kyssede sin ejers støvler.

Til kontrollen var Domina Freja også tilstede. Gudinderne have også indkaldt en husslave denne dag. Freja startede med at lege med strøm på slaven og bur og nøgle blev grundigt kontrolleret. Så bestemte min ejer Ilsa og Freja, at husslaven havde fortjent et blowjob. Dette ved Ilsa at hendes slave er trænet meget i hos en tidligere ejer. Slaven fik besked på at tage husslavens pik i munden og gå i gang. Slaven gik igang og slugte da husslaven kom. Efter at have slikket pikken ren fik slaven besked på at rejse sig. Ilsa have fået lyst til at bruge en af sine mange piske. Slaven blev pisket til han måtte bruge sit stopord. Min ejer elsker at piske slaven, og det ender næsten hver gang med brug af stopordet, men det går fremad med at kunne tage mere og mere pisk. Det er vigtigt, da slaven ved, at hans ejer elsker at bruge sine piske. De findes i alle hårdhedsgrader. Freja mente at slavens anden brystvorte ikke skulle snydes, så hun satte et par metalklemmer i den også. Slaven fik et glas "champagne" til at skylle spermmen ordentligt ned med. Slaven blev beordret i tøjet med besked om fortsat at passe godt på buret og komme igen sidst på ugen og få buret af. 

Slaven mødte op igen som befalet. Efter strømtortur og pisk på korset, blev slaven lagt på bænken. Nøglen blev frigjort og buret kom endeligt af. Blev sendt ud og vaske min ejers slavepik grundigt, da den  var blevet lidt ulækker gennem ugen. Slaven fik EL- bånd på slavepikken. Dette er med fjernbetjening, så gudinderne kan give slaven stød og vibrationer uden at skulle hen til slaven. Slaven blev sendt udendørs i den store lukkede gård, hvor han skulle have lidt løbetræning. Min ejer og Freja kunne indefra dirigere slaven med fjernbetjeningen. Derefter kom slaven på bænken igen, og Ilsa og Freja hyggede sig med slavens ømme brystvorter. Fik saltvand i brysterne og slavepikken. Slaven kom under denne behandling til at bande. Dette må slaven ikke, og blev straks sat på korset og behørigt afstraffet med pisk af min ejer. Efter den fortjente hårde omgang med pisken, mente Freja at slaven var blevet tørstig og kom med et stort glas "champagne". Slavens ejer Ilsa beordrede slaven på knæ foran gudindernes "tronstole" og satte en skål foran ham. Min ejer og Freja forklarede, at slaven ved blowjobbet på husslaven gangen før havde lavet en fejl. Slaven havde ikke beholdt spermmen i munden og vist den til dem, og ventet på tilladelse til at synke. Derfor skulle slaven nu spille sin ejers slavepik og komme ned i skålen. Der kom en stor portion efter dagene i bur. Slaven fik besked på at hælde det på sin tunge og sidde med det der, indtil der kom ordre om at synke. 

Denne beretning (der kommer sikkert flere), er lavet for at give udtryk for den taknemmelighed slaven føler overfor sin ejer og Freja, fordi de gør ham til en mere og mere lydig slave.

 

Domicilet er stort og veludstyret, og der hersker tophygiejne med alt.

Lydigst Herskerinden Ilsa´s slave

 

http://www.danskdomina.dk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...