Hop til indhold
Guest SkovNymfen

Min første tur i swingerklub

Recommended Posts

Guest SkovNymfen

Jeg har aldrig været i en swingerklub, dette blev så til min første debut for ca ½ år tilbage.

Stedet var i Ringe, en klub jeg havde hørt en del om, set deres hjemmeside og det var nogen smukke omgivelser.

Jeg tog en tur derover i selskab med min Herre som har gæstet samtlige klubber i DK og ville selvfølgelig vise mig det sted.

Vi holdte lige overfor deres hus i Ringe, midt inde i byen. Gik op til hovededøren og ringede på, blev mødt af en vældig flink fyr og blev inviteret indenfor.

Jeg fik en lille rundvisning i klubben, værten viste os alt i klubben. Intet blev overladt til tilfældighederne.

Vi gik lidt rundt for os selv og jeg kunne mærke at stemningen begyndte og krible imellem mine ben. Kriblen over at jeg snart skulle en tur på korset og have min "straf".

Jeg blev stillet op af korset, med bar numse, blindfold og gagkugle i munden. Og så faldt de første blide slag. Efter 1 time leg var jeg godt varmet op, så min Herre pillede mig ned af korset, tog mig med ovenpå hvor der stod en massagebriks, der blev jeg lagt og han begyndte og smøre min krop ind i olie.

På et tidspunkt hviskede ham mig i øret om jeg ville have flere hænder på mig og det ville jeg da gerne. Så ind i rummet trådte der 3 andre fyre.

Der gik ikke særlig lang tid før jeg ville sutte pik, så der dukkede lige 4 pikke op som jeg måtte fornøje mig med. De kom så fint alle sammen ud over mine bryster.

Den aften var jeg i himlen, jeg blev forgudet, tilfredsstillet. Og siden den dag i Ringe, har jeg også oplevet swingland i Ishøj, Joys i Århus hvor jeg fik et længe ønske om et GangBang af 10 fyre. Godt nok holdte de ikke så længe, men jeg fik da lidt pik den aften.

Og så PussyCat i Ålborg, det er så ikke min smag for sexklub, men fik da set den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

God  fortælling under  hyggesnak og  skønt  med  en  god  hukommelse  når  oplevelsen  er  6 måneder  gammel. 

Hvad  vil  du  gerne  fortælle med  dit  indlæg? Det har jeg lidt  svært ved  at  gennemskue. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...