Hop til indhold

Recommended Posts

For et par dage siden var jeg på den igen.

Denne gang skulle jeg kigge nærmere på Karol (http://massage.side6.dk/karol)

Jeg havde egentligt udset mig Maya fra Amazingirls, men jeg kunne ikke få fat på hende.

Jeg kom hjem til Karol, som er i en lejlighed i Vanløse - det er "semi diskret"

Jeg blev modtaget af telefondamen som kunne fint engelsk, hun var en kraftig madam med tatoos - jeg tænkte godt det ikke er Karol.

Jeg blev vist ind i soveværelset i den lille bitte lejlighed, her mødte jeg Karol. En rigtig smuk pige fra Venezuela. Jeg bestilte 30 min med to udløsninger for 900, mutter ville have 1000, men det var jo ikke det der stod i annoncen.

Jeg fik mig et bad og gik ind til Karol, hun kyssede mig på kroppen og gav mig fransk med kondom.

Det var ikke det bedste (hvilket det jo aldrig er med gummi) jeg slikkede hendes dejlige solbrune bryster og nød showet.

Så hoppede hun op for at ride og det gjorde hun til jeg kom.

Bagefter fik jeg en massage, som var ret kedelig. Men det var alligevel dejligt at ligge og blive nusset af en smuk smuk kvinde.

Efter et stykke tid ville hun lege igen. Hun fik pikken stiv og på med kondomet, men i det samme blev der banket på døren - tiden var ovre.

Karol spurgte om jeg kunne igen - JA! Svarede jeg.

Hun tog stiletter på og stillede sig op af fjernsynsbordet, jeg trængte ind i hende og pumpede løs.

Et stykket tid efter blev der banket igen, men Karol sagde ikke stop og jeg fortsatte. Jeg måtte desværre give op, jeg kunne ikke komme med alt det stress og jag. :(

En herlig oplevelse, på trods af sprogproblemer - Karol kan kun Spansk og italiensk og meget lidt engelsk.

Hun er en virkelig smuk kvinde og hun har annonceret herhjemme før, dengang med ansigtsbilleder kan jeg huske.

Stedet er dog lidt usselt.

Kommer jeg igen? Måske, hvis jeg kan nå det inden hun skal hjem igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Yes!! Det er bare godt det der kølle. Hende skal jeg lige have aflagt et besøg inden længe :-). Endelig en latino der lader til at kunne motivere.

...og brysterne er helt sikkert ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et stykket tid efter blev der banket igen, men Karol sagde ikke stop og jeg fortsatte. Jeg måtte desværre give op, jeg kunne ikke komme med alt det stress og jag.

Godt kæmpet, Kølle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har nu også været en smut forbi.

Alderen er måske ikke lige præcis 21, men det kunne godt være <25.

Til gengæld er billederne ikke ægte. Hun har en virkelig god krop - skøn røv og vidunderlige ægte små faste bryster (deraf udleder jeg, at det ikke er hende på billederne).

Oplevelsen var bare ikke god, så uden at foreslå nogen at holde sig væk er det ikke en oplevelse jeg agter at gentage. Skummelt sted, hvor du nok skal regne med at lugte af røg/skod, når du går derfra. Til at starte med forsøgte hun sig med at man kun kunne købe en halv time selvom jeg bad om dansk/fransk....det var så lige indtil jeg sagde at jeg kun havde 600 kr. med, så udvidede menuen sig. Sexen var ikke decideret dårlig, men jeg måtte dog først minde hende om at det ikke var helt efter bogen at sætte kondom på en flad diller.

Måske var det optakten med går-den-så-går-den-menu, skodlugt og forsøg på montering at gummi inden jeg var klar.....men jeg gik ikke derfra en god fornemmelse rigere.

Pøj pøj med det hvis der er andre der lader sig drage....udseende og krop fejler bestemt ikke noget.

Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...