Hop til indhold
Kølle

Classic Thai Massage - Valby

Recommended Posts

Nu har jeg kigget på denne side længe og tænker at jeg hellere må bidrage lidt til fællesskabet.

Dette bliver en blandt flere anmeldelser jeg smider op nu.

For et par uger siden var jeg forbi Thai Classic på Jernbane Allé i Valby.

Jeg har været på stedet et par gange før, senest for omkring et år siden.

De har længe været kendt for en hæderlig massage og det har jeg da også fået tidligere.

Jeg kom forbi efter en lang arbejdsdag, døren blev åbnet af en buttet kvinde, som heldivis kun var telefondamen.

Jeg blev vist ind i et rum og en kvinde på ca. 45 år kom ind til mig.

Jeg kunne kun få ½ times massage til 300, jeg blev tilbudt lidt ekstra (svensk) for 200 mere og takkede ja.

Jeg fik lov at tage et hurtigt bad og så ellers ind i sengen, det var ikke et rent håndklædde der blev lagt på sengen :( hvilket det normalt er.

Massagen gik i gang og den var dejlig og tilpas hård. Efter ca. 10 min ringede det på døren og hende der masserede mig blev kaldt ud, det var åbenbart hendes stamkunde eller noget så hun smuttede og en anden pige røg ind til mig - det var ret underligt, men den nye pige var en lækker sag på 24 år.

Hun vidste hverken hvad jeg havde bestilt og om jeg havde betalt, så jeg måtte forklare hende det.

Hendes massage var ikke nær så hård, men stadig dejlig.

Da jeg skulle ligge mig på maven for at få afslutningen kom jeg sgu helt i tvivl om hende den nye var en ladyboy - så jeg spurgte om ikke jeg måtte se brysterne når jeg skulle have afslutning.

Det måtte jeg godt - men kun se, ikke røre. Jeg konstaterede at de fyldige bryster var 100% ægte og det var en rigtig pige.

En underlig oplevelse - kommer jeg igen?

Sikkert, men ikke foreløbigt.

Absolut ikke det værste sted, men heller ikke det bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kølle, havde en thai veninde som som jeg besøgte i Thailand, hun viste mig

hvordan man kan se forskel på ladyboy og piger, og hun sagde hvis man er i tvivl,

så bare mærk efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det trick kender jeg også. Men når pigen ikke er så interesseret i at blive befamlet må man jo respektere dette.

Og i stedet finde på andre måder at blive klogere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...