Hop til indhold
svend67

Sylvia Flensborg

Recommended Posts

Var en tur til Flensborg igår og besøgte Sylvia 

https://sexnord.net/profile/2920

Jeg var også ved hende i januar og der jeg kom ud vidste jeg ikke heldt om jeg bare var for tændt... Men har holdt øje med hvornår hun kom igen og det var hun så I denne uge. 

 

Kan kun sige en fantastisk oplevelse og det hun skriver på hendes annonce lever hun fuldt op til hun er i mine øjne en rigtig smuk med store bryster som dog er silikone men jeg er vildt med store bryster. 

I'm billdere er ægte ja mener jeg måske et par år gamle men man bliver ikke skuffet

Alt i alt en 10 fra mig og skal helt sikkert have handlet ind i Tyskland næste gang hun kommer til Flensborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 3 timer siden:

Kan man betale med danske penge dernede?? 

Som regel ja, do er ik alle pigerne lige vilde med at modtage kr.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det svarer også til mine erfaringer, men udover at enkelte piger ikke er specielt vilde med det, anvendes de ofte også en ret ufordelagtig vekselkurs.

Nuvel, med prisniveauet i Flensburg og omegnen betyder det ikke så meget, men på den anden side kan man stort set ved alle pengeautomater nær ved grænsen hæve EURO -  så vekselproblemet er ikke større end som så ...

Der er også vekselbureauer i både Padborg og Kruså, hvis du vil undgå spor på kontoudtoget, men igen, kursen der er heller ikke altid attraktiv , desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...