Hop til indhold
Pikster

Dating sider - date til min kone

Recommended Posts

Hej alle, 

Min kone og jeg leger med idéen om at hun skal have sig en elsker. Er der nogen, som kender/har haft held med nogle gode sider at finde det på? Vi kender jo godt dating.dk, scor.dk og så videre, men jeg måske nogle havde gode erfaringer et sted fra? Hun har prøvet en profil på badoo, men det resulterede egentlig mest bare i en masse ligegyldige Dick-pis, som hun ikke kan bruge til noget. Hvorfor er der så mange der tænker at et billede af en pik får en kvinde op at køre? Haha... 

Pikbilleder og gennemtænkte beskeder som "skal jeg kneppe dig i aften" er åbenbart mænds online formåen inden for forførelsens kunst... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor ikke prøve Sugardaters? Der er der sikkert også paphoveder, men ud fra mine samtaler med de mere voksne piger på siden, er der mange seriøse mænd. Og I slipper i hvertfald for dick-pics.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 8 minutter siden:

Hvorfor ikke prøve Sugardaters? Der er der sikkert også paphoveder, men ud fra mine samtaler med de mere voksne piger på siden, er der mange seriøse mænd. Og I slipper i hvertfald for dick-pics.

Okay, den havde vi ikke tænkt på. Tak for indlægget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikster skrev, den 6/10/2018 at 13:27:

Hej alle, 

Min kone og jeg leger med idéen om at hun skal have sig en elsker. Er der nogen, som kender/har haft held med nogle gode sider at finde det på? Vi kender jo godt dating.dk, scor.dk og så videre, men jeg måske nogle havde gode erfaringer et sted fra? Hun har prøvet en profil på badoo, men det resulterede egentlig mest bare i en masse ligegyldige Dick-pis, som hun ikke kan bruge til noget. Hvorfor er der så mange der tænker at et billede af en pik får en kvinde op at køre? Haha... 

Pikbilleder og gennemtænkte beskeder som "skal jeg kneppe dig i aften" er åbenbart mænds online formåen inden for forførelsens kunst... 

Der er jo gode steder som feks xklub.dk, hvor meget af dette sker, og ikke at forglemme den super gode Cockolds.dk som jo er en side der virkeligt nærmer sig det i søger. Faktisk er der også mange par der søger lignende på boyfriend.dk ( alle 3 nævnte er 110% gratis og der kan skrives og læses breve, og har man lyst kan man også se gallerier )

Håber det kunne bruges til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle, 

Hej! 

Har i prøvet på fetlife? Der er også appen 3nder hvis i søger trekanter:)

Haha, de der dick-pics har altid været mig en gåde.... altid den samme vinkel:shock:....og hvorfor skal der altid være blitz på :shock: ... hvis de var lidt mere kreative kunne det måske være sjovere... måske man skulle lave en slags stilleben med smukke blomster og pikken i midten...

Min opfattelse af sugardating er at man skal købe hele daddy/babypræmissen og acceptere at blive skammeligt underbudt af mænd der ikke har noget problem med at bruge meget af din tid uden at have noget at vise for det.

Kan kun anbefale sugsrdaters Hvis man godt kan lide at blive underbudt og behandlet som en sjælløs af mennesker der virker til at have mange antagelser/forventninger om både din privatøkonomi og din generelle forstand og evne til at tage vare på dig selv. Måske er det fordi jeg er ung men har kun dårlige erfaringer derfra:).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone og jeg leger med idéen om at hun skal have sig en elsker. Er der nogen, som kender/har haft held med nogle gode sider at finde det på?

Jamen, du er jo på siden, her er der masser af mænd der søger en kvinde,

de fleste vil nok hellere ha en elskerinde der har lyst, frem for én der kun gør det for penge

så lad hende dog oprette en ikke lyserød profil her, med mindre hun vil ha en betalings elsker.

eller fortæl os om hende og hvad hun søger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...