Hop til indhold

Recommended Posts

Tænkte at det skulle prøves og efter lidt skriveri frem og tilbage (hurtig respons), lykkedes det at lave en 30 minutters aftale med blow uden og sex med i et solcenter til 1600kr.

https://annoncelight.dk/showad/260894

Kom i god tid og ventede - hun sprang ud af en bil og hurtigt ind i solcenteret. Var en meget stille pige, som bestemt ikke gør det af glæde (fandt jeg ud af).... Efter lidt sutten, som var mere hånd end mund og stort set ikke måtte røres imens, skiftede vi over til sexen. Hun listede tøvende bukserne af og lagde sig på alle fire på gulvet. Hun er absolut stram, men så snart hun langsomt blev penetreret udbrød hun “vær sød” - jeg var knapt gledet ind i hende. Forsøgte at snakke lidt, men det blev afvist. Efter 5 min bagfra, spurgte jeg efter ny stilling - det blev afvist. Skyndte mig at blive færdig, stadig langsomt frem og tilbage pga hendes stramhed (jeg er alm størrelse). Hun skyndte sig i tøjet og ud i bilen til sin chauffør (ung fyr på ca 20-23 år).

Gentagelse: NEJ!

Udseende: 5 ud af 10 (billederne er ægte)

Pris ift kvalitet 1 ud af 10.

Redigeret af Tigerdyret123
Vurdering af billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er så stram i fissen som beskrevet. Hvordan skal det så gå med anal.

forhørte mig om en pris på sex med blow og anal. Koster spidsen af en jetjager, og hvis det så er som du beskriver.. så er det vist godt at jeg ikke sprang på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, for 7 minutter siden:

Hvis hun er så stram i fissen som beskrevet. Hvordan skal det så gå med anal.

forhørte mig om en pris på sex med blow og anal. Koster spidsen af en jetjager, og hvis det så er som du beskriver.. så er det vist godt at jeg ikke sprang på

Du må knapt røre pigen på hofterne, ikke røre bryster (ej heller se). Og hvis man rører hende under blowjobbet, så stopper hun op. 

Troede det var en alm frisk pige (jeg selv er 34), men hun er det jeg vil kalde en “stakkel”, som sikkert er på lidt af hvert :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tigerdyret123 skrev, for 2 minutter siden:

Du må knapt røre pigen på hofterne, ikke røre bryster (ej heller se). Og hvis man rører hende under blowjobbet, så stopper hun op. 

Troede det var en alm frisk pige (jeg selv er 34), men hun er det jeg vil kalde en “stakkel”, som sikkert er på lidt af hvert :(

Øv.. lyder surt.. både for pigen, men også din oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...