Hop til indhold
Guest tzatiki

En chilimis - og stiv pik til Ed Sheeran

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg ligger på den alt for bløde seng til tonerne af Ed Sheeran, mens jeg prøver at fokusere på noget helt andet end det blege ansigt og røde hår. Men det er ikke let for mig i dag. Den lidt for høje musik borer sig ind i øregangen, mens min liderlighed er på samme højde, som for et kvarter siden, da jeg købte skuresvampe og bananer i Fakta. Det er der min bil holder. Det er ellers ikke fordi, at chilimissen ikke udfører sit arbejde godt og professionelt og hun ser blændende petit ud i den lille stramme kjole med blomster. Det er bare som om, at der mangler noget. Det hele føles lidt som en plade, der er blevet skamspillet i radioen, og nu gider man end ikke nynne med på melodien. 

Chili kan bestemt godt massere, og jeg tror på, at hun har diplomer - men den bløde seng giver hende ellers ikke de bedste arbejdsbetingelser. Derimod er der ikke meget leg og pirring undervejs, selvom afslutningen er bestilt og forudbetalt. Min krop får ellers normalt mange likes, men Chili er muligvis helt væk i musikken. Det lykkes dog at få ild i flammen, men jeg synes ikke helt, at vi finder melodien, selvom jeg til sidst får listet en hånd op under kjolen mod missen. Det koster en hel del ekstra at få en topløs afspilning, og det krydderi valgte jeg altså fra på forhånd. Så tænker jeg, at der er mere valuta for pengene, hvis man vælger den helt nøgne udgave - og jeg kan ikke udelukke, at det vil være ekstra HOT. For mig kommer dagens 'happy ending' desværre ikke på min diplomliste.

"Kan du lide Ed Sheeran?", spørger Chili, mens hun nynner med på 'perfect'. "Han er udmærket", svarer jeg med et smil - og det hele er ligeså falsk, som da jeg siger " håber at vi snart ses igen" på vej ud af døren igen efter 53 minutters massage og musik. 

:!: Chilimis modtager kun sms, men jeg fik hurtigt oplyst hele menuen og adressen på sms. I øvrigt deler hun sted med flere andre nye massagemuligheder i Odense SV, men da det ikke fremgår af annoncen, så vil jeg undlade at nævne adressen her. Hun er flot, professionel og serviceminded, så dette er på ingen måde en 'advarsel'.

https://annoncelight.dk/showad/259172

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastidk god gengivelse af den stemning mange af os kender.

Egentlig er der ikke noget at klage over, men helt godt var det ikke. 

Manglende nærvær og indlevelse fra pigen, måske? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Fantastidk god gengivelse af den stemning mange af os kender.

Egentlig er der ikke noget at klage over, men helt godt var det ikke. 

Manglende nærvær og indlevelse fra pigen, måske? 

 

Jeg kan faktisk ikke sige, at hun ikke var nærværende, men du ved Aarhuselsker...når man har prøvet vindstyrke 12 (på chili-skalaen), så er man nok lidt svær at gøre helt tilfreds. Jeg elsker, når pigen er lidt fræk/kæk og den der særlige intime 'ping-pong', der spontant kan opstå - men her fik jeg bare følelsen af, at jeg var en  ekspeditionssag, der blev håndteret professionelt. Så nej, ikke den største indlevelse fra pigen, men måske det er anderledes, hvis man har lagt mere end de 650 kr....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan faktisk ikke sige, at hun ikke var nærværende, men du ved Aarhuselsker...når man har prøvet vindstyrke 12 (på chili-skalaen), så er man nok lidt svær at gøre helt tilfreds. Jeg elsker, når pigen er lidt fræk/kæk og den der særlige intime 'ping-pong', der spontant kan opstå - men her fik jeg bare følelsen af, at jeg var en  ekspeditionssag, der blev håndteret professionelt. Så nej, ikke den største indlevelse fra pigen, men måske det er anderledes, hvis man har lagt mere end de 650 kr....

ja det kan være et problem, hvis man har prøvet meget og har nogen super oplevelser ,at samligne med.

så kan det være svært at komme op og ringe,over en faktisk godkendt massage.

lidt synd for pigen-der måske yder sit allerbedste for at glæde dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det nu bare er mig, men jeg besøgte chilimis i aftes, og fik et helt andet indtryk, måske har jeg ikke prøvet “vindstyrke 12” eller det der er vildere, men mødte en absolut imødekommende og indlevende kvinde. God lækker massage hvor intet blev glemt, heller ikke pikkemanden der fik et par klem når hånden kom forbi. Og derudover er resten mellem chilimis og jeg.. ;)

Så herfra er der intet minus at sætte..

Og er musikken for høj, så bed dog damen om at skrue ned, jeg hørte en sagte musik i bagrunden nogengange afbrudt af andre der gik ude på gangen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig , Holmsters indlæg , synes også at Chilimis yder god service, og så er hun nem at snakke med . det vil sige man kan næsten få det som man vil.

Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Kære @ara og @holmster

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg også ret tydeligt har skrevet, at min oplevelse på ingen måde var en advarsel samt at hun var flot, professionel og serviceminded. På dagen var det bare ikke mindeværdigt for mig, men jeg valgte så også en lille pakke. Og godt at I har haft nogle gode oplevelser. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 52 minutter siden:

Kære @ara og @holmster

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg også ret tydeligt har skrevet, at min oplevelse på ingen måde var en advarsel samt at hun var flot, professionel og serviceminded. På dagen var det bare ikke mindeværdigt for mig, men jeg valgte så også en lille pakke. Og godt at I har haft nogle gode oplevelser. 

Sådan tog jeg det nu heller ikke, ytrede bare min oplevelse hos hende, da den var anderledes end din, og for andre ikke skal få et forkert billede af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...