Hop til indhold
Biltong

Kitkat i Berlin, meningitis

Recommended Posts

Nogle der kender noget til denne klub? Har faktisk ikke hørt om den før, og jeg har været meget i Berlin.

Er det en FKK? Når jeg googler den ser det mere ud til at være en nightclub.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 21/10/2018 at 13:43:

Nogle der kender noget til denne klub? Har faktisk ikke hørt om den før, og jeg har været meget i Berlin.

Er det en FKK? Når jeg googler den ser det mere ud til at være en nightclub.

Jeg har været der 1 gang for ca. 2,5 år siden.

Det er IKKE en FKK-klub eller noget som helst i den stil - nok mere det man vil kalde en "erotic night club". Det er primært en danse-klub med erotisk dresscode ( selvom det var svært at gennemskue definitionen), hvor der også kan forekomme sex i krogene og ikke mindst ved pool-området. Jeg var der sammen med min daværende kæreste, og det var ikke lige stedet for os - musikken var absurd høj, der var gennemtræk og køligt, og security var direkte ubehagelig ( flere af dem kunne sikkert have gjort karriere i det hedengangne Stasi).

Aftenen før var vi på "Insomnia" til "master & servant" event ( ikke noget decideret BDSM - mere fetish-danceparty, med et Depeche Mode tema) - og det var meget mere os: lækrere klub, super fed atmosfære og super behageligt personale/ security. Vi var der igen om søndagen til deres "swinging sunday" hvor klubben bliver til en decideret swingerklub, og det var den absolut fedeste aften vi havde på turen.

Har man selv en pige med vil jeg helt klart anbefale Insomnia - men der var mange flereunge lækre piger på KitKat-klub - jeg så dog ikke megen action, og jeg vil umiddelbart ikke vurdere det som stedet at gå hen for at score, hvis man som mig er en mand i midt-40´erne... det virkede som om de primært kom for at danse og blive set. Men hvis man bare vil have en festlig aften i selskab med nogle danseglade unge piger i meget lidt tøj, så er det muligvis helt okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...