Hop til indhold

Kira, afrodites piger

Featured Replies

Skrevet

Så fik man prøvet Kira. En skøn tøs med dejlige former, blød hud, ægte kæmpe bryster, og en herlig rund røv. En dejlig tilgang til sit job som gudinde gjorde mig afslappet og i fin form til at kneppe uden kig på ur eller anden stress. Fik de stillinger jeg ville have, og billederne viser præcis hvad man får. En dejlig dansk pige med ”endelig”!! lidt sul på kroppen og nogle dejlige bløde lår at pumpe imellem. Jeg KOMmer igen!

:D

Edit: Kan se Kira ikke længere er på vagtplanen, håber ikke hun er stoppet :?

Skrevet

Så fik man prøvet Kira. En skøn tøs med dejlige former, blød hud, ægte kæmpe bryster, og en herlig rund røv. En dejlig tilgang til sit job som gudinde gjorde mig afslappet og i fin form til at kneppe uden kig på ur eller anden stress. Fik de stillinger jeg ville have, og billederne viser præcis hvad man får. En dejlig dansk pige med ”endelig”!! lidt sul på kroppen og nogle dejlige bløde lår at pumpe imellem. Jeg KOMmer igen!

:D

Edit: Kan se Kira ikke længere er på vagtplanen, håber ikke hun er stoppet :?

Har du evt et link?

Skrevet
  • Author

afrodites-piger.dk Jeg kan desværre ikke se hende på vagtplanen længere :? Nogle der ved, hvor hun er?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.