Herbert 363 Skrevet 5. Oktober, 2018 Sabrina -absolut Topklasse https://annoncelight.dk/showad/249872 Jeg har anmeldt Sabrina før (se link nedenfor), og i Tutankahmons tråd (også det linker jeg til); og såmænd besøgt hende et par gange yderligere - så jeg var fint forberedt på den hvirvelstorm jeg mødte ved formiddagens besøg. Så hvis man ikke orker at læse om genbesøg - så er det helt fint med mig :) MEN, Sabrina kan altså noget helt specielt - fra det øjeblik du kommer ind af døren til du bakker ud igen er du så 100% i centrum og udsat for en så heftig aktivitet fra en top-engageret GUDESMUK kvinde. Man når nærmest ikke indenfor døren før hun går i gang med intense grådig tungekys… Vi kender jo hinanden nu - så det var “Hej H…..” “Hvor er det længe siden” “Jeg har savnet dig..” og alt det anden smiger man jo falder så let for :) (Selvom hun jo selvfølgelig har ret :) :) :) ) Hun trak bukserne af mig - og jeg havde heldigvis lige gået ud af badet derhjemme - så jeg fik et super ØKO-blow stående halvvejs op ad trappen til det store rum hvor aktiviteterne foregår. Efter den hurtige indledning hvor jeg kom langt nede i halsen på hende - var det tid tid en skyller. Så jeg kom op igen lå hun med spredte ben og en lille dildo og ventede Selvom Sabrina jo er fantastisk aktiv er det nu ret let at få lov at tage styringen. Så ned mellem hendes perfekte ben hvor den flotteste og glatteste (barberet 10 minutter før) lækre plaskvåde mis ventede. Sabrina kommer let - især med en kombination af fingre og tunge - så vi startede med en lille G-punkts orgasme inden jeg begravede tungen i hendes vidunderlige lille lyserøde røv, saften der løb ud af missen fra G-piunktsorgasmen ramte min tunge medens den udforskede det yderste af hende velplejede anus. Jeg lovede mig selv at denne gang ville jeg nå til en gang græsk. Jeg fik dog lige listet en ekstra lille eksplosion ud af hende inden Sabrina elegant fik vendt os om og placerede sine kæmpestore perfekte bryster i munden på mig inden hendes våde tunge tog min pik i munden under tilpas mange pikante begejstrede hvin til at næsten troede på det. På med kondomet og Sabrina på toppen af mig “Lets come together” sagde hun medens hun gned missen mod min abdomen. Det passede ikke rigtigt i min plan - så det blev lidt missionær og lidt sidelæns knepperi, medens jeg lå og tænkte lidt på den glæde jeg nu skulle have ved at indtage hendes våde varme bagdel. På trods af forventningen stille jeg lige have et lille 100%-op-at-stå blow - og det skulle jeg aldrig have gjort - for Sabrina dykkede ned bag min pung og gengældte rimjobbet fra før. Synet af en modelsmuk pige der ligger og kigger bedende op på dig, medens hun har tungen dansende på din bagdør og hendes varme hænder på pikskaftet var aldeles for meget- og jeg kom så hårdt at jeg ramte mig selv på hagen med lidt af mit cum-shot. Massage til os begge, snak om Spanien, snak om Geneve, mode og musik - og så var den times tid (godt og vel gået) Det var først da jeg var kommet ned ad trappen at jeg kom i tanken om at jeg helt havde glemt at betale - op igen og det havde Sabrina faktisk også glemt… Kommer jeg igen - i den grad - hun vender tilbage til Smilets by slut november og er her til kort før jul - sammen med en veninde eller to (https://www.eroguide.dk/forum/topic/87134-sabrina-24-la-chica-más-hermosa-aarhus/?tab=comments#comment-784354 ) ( https://www.eroguide.dk/forum/topic/88699-så-er-spanske-sabrina-24-anal-queen-tilbage-i-aarhus/?tab=comments#comment-801805) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 363 Skrevet 6. Oktober, 2018 En fabelagtig time koster 2K alt inklusiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg