Hop til indhold
Poirot

Bytte Købmand.

Recommended Posts

Jeg tror sgu det tætteste jeg har været på lidt bytte handel er lidt mere tid, og et kram, hvis jeg har hjulpet en Kvinde med et eller andet. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Miza skrev, for 53 minutter siden:

Jep jeg har fået klippet hæk i bytte for sex. :P

Men aldrig fået studset busken? :PB):P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er skægt at læse en tråd som denne, for med min erhvervsmæssige baggrund som underviser af børn og unge, har jeg nok ikke så meget at tilbyde i en byttehandel.

Derimod kan jeg sagtens se for mig, at advokater eller revisorer kan få glæde af deres uddannelse i en slags bytteleg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 18 minutter siden:

Det er skægt at læse en tråd som denne, for med min erhvervsmæssige baggrund som underviser af børn og unge, har jeg nok ikke så meget at tilbyde i en byttehandel.

Derimod kan jeg sagtens se for mig, at advokater eller revisorer kan få glæde af deres uddannelse i en slags bytteleg.

Det ville nok være rigtigt dumt hvis en advokat eller revisor gjorde det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Det ville nok være rigtigt dumt hvis en advokat eller revisor gjorde det.  

Well, nu er advokater eller revisorer - trods deres fine uddannelser - ikke nødvendigvis klogere end os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine faste gæster igennem en hel del år har et bilpleje firma jeg bytter med. Har fået tonet ruder i min bil. Fået shinet bilen op inde og udvendig. Fået renset min hvide lædersofa mm. 

Det er win win for os begge. Plus han er super sød og nem. 

Alle andre får et nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden:

En af mine faste gæster igennem en hel del år har et bilpleje firma jeg bytter med. Har fået tonet ruder i min bil. Fået shinet bilen op inde og udvendig. Fået renset min hvide lædersofa mm. 

Det er win win for os begge. Plus han er super sød og nem. 

Alle andre får et nej. 

Kan en sejlbåd indgå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 6 timer siden:

Jep jeg har fået klippet hæk i bytte for sex. :P

Det må være en meget lang hæk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Har du så også besøgt KF's kontor? :D

Nej KF på den tid, og jeg gætter, var KF til fest med sin far og kom hjem med sin mor..det er år siden det her passserede, og Jylland har aldrig rigtig sagt mig noget, nogen af deres kvindet jo, men selve Tyskland tange....nej..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TommyHansen skrev, for 5 timer siden:

Det er skægt at læse en tråd som denne, for med min erhvervsmæssige baggrund som underviser af børn og unge, har jeg nok ikke så meget at tilbyde i en byttehandel.

Derimod kan jeg sagtens se for mig, at advokater eller revisorer kan få glæde af deres uddannelse i en slags bytteleg.

Lektiehjælp er hittet for en mand, masser af enlige mødre der mangler et godt knald og ike har penge og ikke vil være GP, er nemme at hoppe i kanen med og hente en Go gang husmorsex...når deres yngel får lidt lektiehjælp, mor skal blot have lidt tillid til dig..easy...Way 2 Trade..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden:

Lektiehjælp er hittet for en mand, masser af enlige mødre der mangler et godt knald og ike har penge og ikke vil være GP, er nemme at hoppe i kanen med og hente en Go gang husmorsex...når deres yngel får lidt lektiehjælp, mor skal blot have lidt tillid til dig..easy...Way 2 Trade..

In your dreams ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

Well, nu er advokater eller revisorer - trods deres fine uddannelser - ikke nødvendigvis klogere end os andre.

De er i hvert fald ikke specielt lovlydige. De er især glade for at overtræde skattelovgivningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 10 minutter siden:

Er det bageste vogn i Hillerød-toget?

Nej, han hader offentlig transport, så det må jo være i en Uber-bil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
The Captain skrev, for 18 minutter siden:

Eller et kort knald.....:lol:

Mig bekendt, levere Miza ej korte knald :huh:

Nærmest lige det modsatte :wub:

I øvrigt er det vidst kun mænd, som står for korte knald :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TommyHansen skrev, for 31 minutter siden:

In your dreams ...

Har erfaringer siden jeg valgte at være fri for arbejdsmarkedet og leve af mine penge, har jeg lavet frivilligt socialt arbejde herunde lektiehjælp (og hvor trænger de unge til at lære matematik) ig det har kastet husmorsex af sig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 3 timer siden:

Well, nu er advokater eller revisorer - trods deres fine uddannelser - ikke nødvendigvis klogere end os andre.

Det har du sikkert ret i, forskellen på konsekvenserne er nok bare markant anderledes end hvis det er en selvstændig håndværker der gør den slag  -  Det var min pointe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Hmm hvis der er en glædespige som ønsker at bytte et blowjob for en omgang fisseslik kunne Havnebumsen godt være interesseret :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 21 minutter siden:

Det har du sikkert ret i, forskellen på konsekvenserne er nok bare markant anderledes end hvis det er en selvstændig håndværker der gør den slag  -  Det var min pointe 

Og jeg tror også jeg fattede din pointe med det samme, men valgte så at svare som jeg gjorde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...