elaielai 0 Skrevet 5. Oktober, 2018 Hey Nogle med erfaringer med Miaras? https://sugardaters.dk/show?alias=Miaras Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 5. Oktober, 2018 Hun svare mig ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Halsø Skrevet 19. Oktober, 2018 Jeg havde lavet en aftale idag efter et længere skriv, en super fin aftale, som jeg så frem til . Jeg havde egentlig en rigtig god mavefornemmelse. Hun skrev fem minutter at hun ville blive 10 minutter forsinket. Jeg ventede extra 20 min efter det hun sagde hun ville blive forsinket. Hun kom ikke og skrev heller ikke hvorfor. Det er helt okay at få kolde fødder eller skifte mening, men man må gerne lige sige det Så ved ikke hvor seriøs hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 20. Oktober, 2018 Havde en aftale med hende alt var aftalt og på plads. Tidspunkt og sted ..... hun valgte forventet ikke at dukke op 15 min efter aftalte møde tidspunkt blev jeg blokkeret , uden efterfølgende at have kontaktet hende og skrevet ....... hun virker ikke helt real i kanterne ..... hun vil kun kontaktes over SD ... ingen mail eller tlf kontakt ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg