Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

på lørdag skal jeg ud sammen med en kammerat og ha et pr øl!

og nå aften så slutter, vil jeg gerne forkæle mig sig lidt og det er self med en glædes pige!

jeg har tidliger besøgt cass stars. og har altid haft gode oplevelser :).

men måske skulle man prøve noget nyt? ;).

måske kan nogle hjælpe mig, hvor eller hvem kunne ellers besøge?

det behøves ikke være en klinik.

jeg kommer fra Amager så der omkring og stor København vil jeg gerne læse jeres anbefalinger:)

Redigeret af Miho93kbhs

Skrevet

Har du overvejet rækkefølgen? Snup forkælelsen først og øllerne bagefter. De færreste piger er vilde med gæster, der kommer direkte fra bodegaen. 

Skrevet
  • Author

det netop derfor jeg kun vil drikke et pr øl :). jeg godt klar over at hverken mig eller hende for en god oplevelse ud af det hvis jeg nu er beruset. jeg drikker de der 2 øl lige for at dulme toppen af seriøsiteten. 

Skrevet
Miho93kbhs skrev, for 7 timer siden:

men måske skulle man prøve noget nyt? ;).

måske kan nogle hjælpe mig, hvor eller hvem kunne ellers besøge?

det behøves ikke være en klinik.

jeg kommer fra Amager så der omkring og stor København vil jeg gerne læse jeres anbefalinger:)

... du skriver ikke, hvad du leder efter bortset fra Storkøbenhavn. Det er et sindsygt bredt kriterie - og der ville du få mere ud af, blot at læse de anmeldelser der har været på det seneste eller at gøre noget søgearbejde først.

Skrevet
Miho93kbhs skrev, for 8 timer siden:

jeg drikker de der 2 øl lige for at dulme toppen af seriøsiteten. 

OK - Tror vi forstår ;-)

Men ankommer du uden at have drukket - så behøver du ikke være så nervøs for ikke at få en seriøs behandling ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.