Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brøder.

Efter en længere pause, på grund af arbejde og udenlands rejse blev det tid til at se hvad Esbjerg havde at byde på. Efter at have orienteret mig om mulighederne faldt valget på Semantha.

https://annoncelight.dk/showad/244114

Det skulle vise sig at dette var et godt valg. 

Efter opringning og efterfølgende sms. Blev kontakten hurtig skabt, og aftalen lavet. Afsted med mig selv om jeg var nervøs hvad jeg skulle forvente. Stedet er en opgang og man er derfor rimelig diskret da man jo bare kan være på besøg.

Semantha åbnede døren med et stort smil hun er dejlig brun og billederne er vel ligende. 

Jeg spurgte om der var mulighed for bad og fik udleveret et håndklæde og blev ført til badeværelset. Efter at have frisket op ind til den lille skønhed. Mange gange når man kommer til de mørke piger er det store størrelser og stedet er som regel snusket men her var stedet rent og indbydende og Semantha en lille størrelse vil skyde hende til 162 høj. Først bad jeg om message dette var hun god til og der gik heller ikke længe før , at kunderne strejfede og pirrende de rigtige steder så kom kondomet på hvor efter hun red mig et par minutter. Det var lige ved at jeg måtte give fortabt. Men havde besluttet at afslutte i dogy Styler . Viljen syn efter få minutter måtte jeg overgive mig. 

Efter 45 min stod jeg på gaden, varm i hele kroppen. Og en god oplevelse rigere. De 700 var godt givet ud.

Pas godt på hende brøder. Helt sikkert et besøg værd

 

 

 

Redigeret af just4lovr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glemte at sige at hendes veninde Stella også arbejder der men hende så jeg ikke da hun var med en anden kunde. Men som sagt var jeg godt tilfreds med mit valg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langt hen ad vejen har du helt ret, hun er smuk og venlig, men desværre har jeg det sådan at jeg ikke kan blive ophidset når jeg ikke oplever at kvinden er/ bliver tændt. Det er svært at være 100% overbevist om at hun gør det frivilligt når hun er stille og en del af tiden bare kigger lidt fraværende ud i rummet. Hvis hun var mere tilstede og nød akten, så ville hun kunne tænde mig maks, hun har en megadejlig krop og billederne er ægte. 

Link: https://annoncelight.dk/showad/244114 

Dette var min oplevelse, bare for at give et bredere beslutningsgrundlag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...