Hop til indhold

Recommended Posts

Det er et stykke tid siden jeg har lavet en egentlig anmeldelse herinde og det skyldes udelukkende nogen lidt middelmådige oplevelser, som jeg ikke rigtig kunne se meningen i at dele med andre. I dag havde jeg så besluttet mig for at besøge en Thai i Hvidovre som hedder Tina, men hun kunne "desværre" ikke, så jeg besluttede mig for at aflægge Angkor endnu et besøg. Jeg tjekkede deres billeder ud og var ikke i tvivl om at turen var kommet til Mook - hold op hun ser godt ud. Fik bestilt tid over telefonen og 20 minutter efter stod jeg i døren. Hun modtog mig med et kæmpe kram og vidste mig ind i rummet. Hun taler rigtig godt dansk og det er derfor super let og kommunikere med hende. Jeg var lidt udkørt i dag havde egentlig kun lyst til en masse massage os så afslutte med en 69'er. Hun var med på den plan og vi gik i gang. Hun massere ganske fornuftigt, har dog prøvet bedre, men absolut godkendt. Hun venter meget længe med at nærme sig de ædlere dele, så blev pludselig helt i tvivl om hvad fanden jeg egentlig havde bestilt. Jeg skal dog love for hun kom efter det. Hun fik gejlet mig godt op og efter et skønt kys på munden sagde hun "nu skal vi ha varmen" og smed tøjet. Hun er virkelig smuk, både i ansigtet og kroppen. Sugede bare hele hendes væsen til mig og nød at skulle være sammen med denne skønne kvinde (hun er 30). Vi havde ca. 25 min. med diverse øko oral og jeg fik også leget med mine fingre i hul 1 og 2 på hende mens jeg slikkede løs. Hun giver et helt fantastisk øko blow, så hvis du er til den slags, så er det bare afsted, det bliver ikke bedre. Da hun kunne mærke det var ved at være tid hviskede hun kælent til mig "du må godt i munden" og så var det jo ligesom afgjort - for satan en følelse. Det var sgu også lidt liderligt og se hende stå og smile til mig med en lille mundfuld af "mini me's" da vi var færdige. Ikke noget jeg har dyrket før, men det bliver helt sikkert ikke sidste gang. På vej ud passerede én af de andre piger i en lille underkjole og hun var stadigvæk lidt oppe at flyve over den orgasme jeg havde været heldig og give hende, så hun gav hende et kæmpe klask i røven og stor grinede sådan helt pige agtigt og til min store begejstring - det blev jeg sgu igen liderlig af. Super tilfreds hele vejen rundt - et rent 10 tal i min bog!

Link: Angkor Wellness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 13 timer siden:

Hvad måtte du så byde for sådan en omgang ?

Priser er individuelle, men jeg betalte først efter seancen og hun spurgte mig hvad jeg plejede og betale og jeg svarede ærligt og gav hende det som 1 time normalt koster, så skulle det være muligt nogenlunde at sjusse sig ind på beløbet. Længe siden jeg har haft så god en tur, så skriv endelig feedback hvis du besøger hende.

Redigeret af Rambuk
valg af ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

efter besøg i dag stiller jeg op i fan skaren. God massage efterfulgt af rigtig, rigtig godt samvær i den mere erotiske ende. Mook er ikke bange for hverken superfransk eller tungekys, i modsætning til de fleste piger på thai stederne. 

Top karakter herfra til Mook og TAK til Rambuk for at gøre opmærksom på dejligheden

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 11/10/2018 at 14:30:

efter besøg i dag stiller jeg op i fan skaren. God massage efterfulgt af rigtig, rigtig godt samvær i den mere erotiske ende. Mook er ikke bange for hverken superfransk eller tungekys, i modsætning til de fleste piger på thai stederne. 

Top karakter herfra til Mook og TAK til Rambuk for at gøre opmærksom på dejligheden

Mvh
Balshoi

Hvor dejligt og høre - er altid lidt nervøs når man anbefaler nogen, det er jo levende mennesker vi har med at gøre og de kan jo svinge i performance på dagen, så dejligt med din feedback.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 12 timer siden:

Sluger hun eller spytter hun ud?

Nu var jeg lidt "flyvende" lige efter jeg var kommet, men mener hun slugte efter at have smilet til mig. For mig gør det ingen forskel, så tilgiv mig hvis jeg husker forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johannes skrev, for 10 timer siden:

Rambuk hvor mange kontanter  skal man tag med . For sådan en omgang du fik . 

Uden at skulle være konkret, men mon ikke vi er et sted mellem 1000,- og 1500,-....

Måske 1200,- plejer at være fuld pakke i den "billige" ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 18 minutter siden:

Uden at skulle være konkret, men mon ikke vi er et sted mellem 1000,- og 1500,-....

Måske 1200,- plejer at være fuld pakke i den "billige" ende

Jeg vil mene at 1000,- er i den billige ende og 1500,- er i den dyre ende. 

Pt ses jeg med en, hvor jeg betaler 1400,- og det er uden kondom (Ja, jeg kender risikoen og er også blevet testet, men hun er helt “clean” :P), men hun arbejder kun privat, dvs ingen faste steder eller tider. Det tog også en del gange hos hende, inden jeg kom så vidt.

Ellers plejer jeg kun at frekventere steder hvor jeg kan få 1 time til 1000,-. Synes 1500,- er i overkanten, når man kun har et skud i bøssen og meget af tiden går med massagedelen, men det er blot min holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Jlasian, at 1500 kr er i overkanten ,når der går ca. 20-30 min med massage og "opvarmning". Lækkert at du har fundet en "privat" thai, som du stoler du:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mook er absolut et besøg værd, hvis standarten holder kommer jeg til at besøge hende igen og igen.

Ja, økoblow plejer at referere til uden kondom. Om samleje er muligt er sandsynligvis et spørgsmål om din fremtræden og kemi som det ofte er på Thai stederne, det vil nok være nemmere at opnå efter flere besøg, men du kan tage en snak med Mook inden legen begynder, hun taler ganske udmærket dansk.

Uanset hvad du vælger ønsker jeg dig god fornøjelse

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 1 time siden:

kan se der også er en Jenny på stedet, nogen der har prøvet at besøge hende ?

Ja.

Kig nogle få tråde længere nede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...