Hop til indhold

Recommended Posts

AndrewR skrev, for 19 timer siden:

Var på Parami body @ mind i Nyhavn igår.  Hanna på Paramin leverede den beste massage jeg nogensind fået

Thai massage i Nyhavn - parami body & mind

 

Intet ekstra i sigte der

Andrew

 

Jeg er stor fan af Hanna og parami body and mind holder til på amerika plads 19, som er Ca 5.min fra østerport station , hvis man som jeg er i bil, så kan man parkere lige udenfor døren, og låne et parkeringskort af dem. Det er seriøst den bedste/dybeste massage i byen og jeg kan varmt anbefale både Hanna og Oum(ejeren) 

Redigeret af thaimassage er bedst
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gulfeber skrev, for 21 timer siden:

Jeg leder efter en Thai der kan levere en seriøs gang massage...  Happy ending er ikke et must men heller ikke en hindring.

Nogen anbefalinger ??

Parami body and mind, Amerika Plads 19, tæt på østerport station, book Hanna på deres hjemmeside 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 32 minutter siden:

Der er billeder af 2 kvinder på sitet. Hvem er hvem? Og er der slet ikke mulighed for ekstra?

Det er Hanna i den lilla uniform, og Chutinan i den hvide.

Jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter andet end massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er interessant så mange af jer der brokker jer over at I ikke kan få en rigtig god massage, men når det kommer til stykket så vil I alligevel ikke undvære håndtrolden. Hanna og Oum er super dygtige, prøv dem og som kanariefuglen skrev i en anden tråd , få lettet trykket et andet sted inden I besøger Hanna og Oum. De fortjener til fulde respekt for deres massage evner.    www.paramibodyandmind.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...