Hop til indhold

Recommended Posts

Nam Skulle efter sigende være en frækkert (hende med tatoo over brystet)

Nogen som har set hende IRL, og måske kan fortælle lidt om højde og drøjde? Måske nogen ligefrem har besøgt hende og evt kan fortælle lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har fjernet priserne igen fra annoncen. Er ret sikker på at det kostede kr. 1000- for 30 min og kr. 1500.- for 60 min. Så for dyrt til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 32 minutter siden:

De har fjernet priserne igen fra annoncen. Er ret sikker på at det kostede kr. 1000- for 30 min og kr. 1500.- for 60 min. Så for dyrt til mig

Ja når man får en time til 1000-1200 kr på den anden side af Lillebælt, så er det svært ikke at være enig Mr1time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tager jeg en for holdet. Har bestilt tid til i morgen, og prisen er 30 min. Kr. 1000 og 60 min. Kr. 1200, så man ville da være et fjols, hvis man ikke bestilte 60 min. 

Var ellers ikke meningen at jeg skulle afsted imorgen, da jeg har en aftale med en anden pige onsdag. Men nu bestemte prikken endnu en gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet skal jeg nok anmelde, men ladyboy er slet ikke mig, så hvis han/hun ikke lige står på min vej, så opsøger jeg ikke personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kræsenmakker
Mr1time skrev, den 8/10/2018 at 14:54:

Så tager jeg en for holdet. Har bestilt tid til i morgen, og prisen er 30 min. Kr. 1000 og 60 min. Kr. 1200, så man ville da være et fjols, hvis man ikke bestilte 60 min. 

Var ellers ikke meningen at jeg skulle afsted imorgen, da jeg har en aftale med en anden pige onsdag. Men nu bestemte prikken endnu en gang

Status, efter din besøg hr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...