Hop til indhold
Fyn76

Super sexy Roxy

Recommended Posts

Badboyfyn skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror næsten med sikkerhed at det ikk er hendes billeder desværre 

Har du noget at have din tvivl i???? 

Eller gisner du bare, ??

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for nogle dage siden. Billederne kan sagtens være af hende, men nu kan man jo heller ikke se så meget. Bryster ligner i hvertfald til forveksling billederne - både størrelse og udseende. De er med garanti også "lavet", men dejlig runde og faste. hun er måske lidt højere end de angivet 1.60 m. Hun er slank med markant timeglasfigur, hvilket giver hende en lækker rund, nærmest typisk stor latinarøv. Den er lige så fast som brysterne, men om den er trænet eller også "lavet" skal jeg ikke kunne sige. Den er i hvertfald virkelig flot og velformet uanset hvad.

Hun er sød og imødekommende - dog lidt for sminket til min smag. Tog en hurtig runde på 15 min.....Udemærket og ganske frækt blow, hvor hun bla. tog den dybt og hurtigt. Flere gange tog hun fat om roden og daskede den mod hendes tunge....ganske frækt syns jeg. Først en heftig ridetur....hun kan tydeligvis godt li' at se sig selv i spejlet :-). Derefter doggy over stok og sten, hvor jeg red på den runde røv....det kunne hun rigtig godt li.

For mig var det en udemærket tur over middel hvad sex angår. Men hun er nok lidt for fast i det til mig....kan bedst li' bløde balder og bryster :D. Så det må være op til den enkelte om hun er et besøg værd ift. den overstående beskrivelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...