Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev sammen med en SLIK fra Kolding.

det lød lovende men pludselig var hun væk.

kan i se om i kan hende på Sugardaters under profilen Slik.

Så kan jeg se om hun blot har blokeret mig eller om hun er slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jep, du kan altid se det. Hvis samtalen er væk, så er du blokeret. Ellers vil der stå "Slettet profil", og samtalen er stadig tilgængelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Maxxx6000 skrev, for 3 timer siden:

Øvøv....me så tror jeg at jeg gættede rigtigt da jeg genkendte hende....hun mente nok jeg kom for tæt på.

hun er en sød pige hyg jer med hende. 

Hvad mener du med det? At hun har haft en anden profil på sd? Eller at du kender hende privat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en korrespondance med hende og kender deraf hendes identitet. Hun er fandeme lækker og med på det meste, men måske også en anelse naiv ift. hendes søgning. Hendes rating er ret ringe i øjeblikket. Hun har også afvist mig på en pæn måde dog, men det er nok indtil hun finder ud af, at hun ikke møder nogen med den strategi hun lægger for dagen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 11 timer siden:

Hvad mener du med det? At hun har haft en anden profil på sd? Eller at du kender hende privat?

Kender ikke privat men har samme omgangskreds....

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrNordicT skrev, for 15 minutter siden:

Har haft en korrespondance med hende og kender deraf hendes identitet. Hun er fandeme lækker og med på det meste, men måske også en anelse naiv ift. hendes søgning. Hendes rating er ret ringe i øjeblikket. Hun har også afvist mig på en pæn måde dog, men det er nok indtil hun finder ud af, at hun ikke møder nogen med den strategi hun lægger for dagen ;-)

Kan du uddybe hvad det er for strategi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, den 5/10/2018 at 23:27:

Kan du uddybe hvad det er for strategi?

Hun vil gerne at der er gensidig tiltrækning. Fair nok. Hun er også pæn og hun vil også være en overscoring for mig. Men i hvor mange SD sammenhænge er det ikke sådan, at sugarbaben er væsentlig pænere end manden?

Hun vil gerne betales med ikke føle sig som en luder . Jeg lagde op til en fornuftig snak omk. hvordan jeg ser på individet i denne sammenhæng for også at komme hendes ambivalens over for luderfølelsen i møde. Resultat = prisen var for lav.

Kan se på hendes profil at der kommer flere og flere krav til. Uden at røbe for meget er hun selv single, alderen måske også ret presset ift at finde en kæreste mhp børn, og er under uddannelse. Hun slår mig som typen der har brugt dating alt for længe og har urimelige krav til modparten.

Så mit råd vil være - tag chancen og prøv af. Men spild ikke alt for megen tid på at “jagte” hende.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...