Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BM29

Der er en del ord der umiddelbart står i kø efter at have besøgt ovenstående adresse

 

USSELT 

FOR RINGE 

SKUFFELSE 

FOR DYRT 

PENSIONISTSEX 

 

Jeg ved ikke rigtig hvad kategori hendes service skal puttes ind under ? 

Det er ikke Thaimassge, det er ikke bondage, det er ikke intimmassage , det er bare ......... Elendigt !!!

https://annoncelight.dk/showad/257944

 

Hun starter med at slukke alt lyset i værelset, hvilket måske var meget godt, for hun kalder sig Mama Lee, (men hun burde nok have kaldt sig Grandmama Lee )  og så slap jeg for at se på hendes hærgede ansigt og grimme tænder . På den måde kunne man sig så drømme sig et andet sted hen mens hun smurte sin fisse ind i baby olie og kørte den op og ned af min ryg, hvilket jeg synes var  frastødende og ulækkert . 

Hun er formentlig 60 år gammel, forentlig ikke mere end 150 centimeter høj, og jeg burde nok have taget mine penge og være gået, men på den anden side, så var jeg kørt den lange vej  til Amager ( for mig er Amager ligesom i en gammel Olsen Banden film : "Det er ligesom at komme til provinsen" ) . 

Havde jeg så fået ægte "pensionistsex" kunne den ret høje pris forklares og måske forsvares , men det blev til årets mest ulækre og dyreste HJ . Efter 30 minutter var jeg 1500 kroner fattigere - ja .... 1500 kroner !!!! 

Mit råd må være : HOLD JER VÆK !!!! 

 

Var der slet ikke noget godt ? 

 

 

Joeehhhh...... Der var gratis parkering lige over for ved Netto . 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Men sado var det vel - hun tog dig i røven for 1.500 :) billedligtalt.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 3/10/2018 at 23:42:

Der er en del ord der umiddelbart står i kø efter at have besøgt ovenstående adresse

 

USSELT 

FOR RINGE 

SKUFFELSE 

FOR DYRT 

PENSIONISTSEX 

 

Jeg ved ikke rigtig hvad kategori hendes service skal puttes ind under ? 

Det er ikke Thaimassge, det er ikke bondage, det er ikke intimmassage , det er bare ......... Elendigt !!!

https://annoncelight.dk/showad/257944

 

Hun starter med at slukke alt lyset i værelset, hvilket måske var meget godt, for hun kalder sig Mama Lee, (men hun burde nok have kaldt sig Grandmama Lee )  og så slap jeg for at se på hendes hærgede ansigt og grimme tænder . På den måde kunne man sig så drømme sig et andet sted hen mens hun smurte sin fisse ind i baby olie og kørte den op og ned af min ryg, hvilket jeg synes var  frastødende og ulækkert . 

Hun er formentlig 60 år gammel, forentlig ikke mere end 150 centimeter høj, og jeg burde nok have taget mine penge og være gået, men på den anden side, så var jeg kørt den lange vej  til Amager ( for mig er Amager ligesom i en gammel Olsen Banden film : "Det er ligesom at komme til provinsen" ) . 

Havde jeg så fået ægte "pensionistsex" kunne den ret høje pris forklares og måske forsvares , men det blev til årets mest ulækre og dyreste HJ . Efter 30 minutter var jeg 1500 kroner fattigere - ja .... 1500 kroner !!!! 

Mit råd må være : HOLD JER VÆK !!!! 

 

Var der slet ikke noget godt ? 

 

 

Joeehhhh...... Der var gratis parkering lige over for ved Netto . 

 

 

 

 

 

 

 

Wow Hvad fanen er der gået galt for jer to? Det er sku ikke lige det billede der kommer op i mit hoved hvis jeg lige må være ærlig og spørge engang. Pentonist? Jeg tror ikke huner 32 men 65 det er ikke lige der jeg lander. slut 40 start 50 men altså pænere en den gængse standart. Men du skal da have ret til din mening. Hvornår var du der jeg skal der inde? Jeg skal ind til hende i morgen. Altså det sker jo nogle gange at hun lægger sig og sover og glemmer en aftale. Jeg har da ihvertfald opblevet hende med totalt morgenhår mit på eftermiddagen ganskevist. Men det fixede hun jo med 2 min foran spejlet.  MHT din bemærkning Hold jeg væk. og dine store mellemher til sidst. Har du nogle materialer liggende et sted på nettet. Bare hvis der skulle være en eller anden der gerne ville du ved. følge dig. Du har jo helt klart en trang til at blive hørt.

Nu fik fik jeg lige tjekkede Dig ud BM21.

Shit hvor er du sølle man. Jeg helt ærlig her, Du skrevet noget hvor du prøver at være sjov på en andens bekostning. Du har prøvet at blive Luder anmælder siden den 11. november. Jeg kan faktisk godt huske jeg har set din hadske komentare før. Jeg håber sku du en dag mest for dig selv forstår at måden du beskriver opblevelser på til andre, fortæller dem mere om dig selv, end du opnår at fortælle om dem. Men held og lykke med komikker kariaren. Smid lige et link op når vi kan se dig på tv. glad;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se bare Malk anm.

Jeg personligt var nok gået igen ,,,ingen grund til det store drama ,,eller svine de stakkels gp'ere til ,husk nu at der er et rigtigt menneske med følelser bagved profil og billederne ,,,

Opfør jer dog som rigtige mænd og lad være med at jeres frustrationer gå ud over andre ,

Hvis det er falske profiler ,billeder mv. Så anmeld dem  ,,så de kan blive fjernet ingen drama

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Hamder86 skrev, den 23/11/2018 at 01:36:

Wow Hvad fanen er der gået galt for jer to? Det er sku ikke lige det billede der kommer op i mit hoved hvis jeg lige må være ærlig og spørge engang. Pentonist? Jeg tror ikke huner 32 men 65 det er ikke lige der jeg lander. slut 40 start 50 men altså pænere en den gængse standart. Men du skal da have ret til din mening. Hvornår var du der jeg skal der inde? Jeg skal ind til hende i morgen. Altså det sker jo nogle gange at hun lægger sig og sover og glemmer en aftale. Jeg har da ihvertfald opblevet hende med totalt morgenhår mit på eftermiddagen ganskevist. Men det fixede hun jo med 2 min foran spejlet.  MHT din bemærkning Hold jeg væk. og dine store mellemher til sidst. Har du nogle materialer liggende et sted på nettet. Bare hvis der skulle være en eller anden der gerne ville du ved. følge dig. Du har jo helt klart en trang til at blive hørt.

Nu fik fik jeg lige tjekkede Dig ud BM21.

Shit hvor er du sølle man. Jeg helt ærlig her, Du skrevet noget hvor du prøver at være sjov på en andens bekostning. Du har prøvet at blive Luder anmælder siden den 11. november. Jeg kan faktisk godt huske jeg har set din hadske komentare før. Jeg håber sku du en dag mest for dig selv forstår at måden du beskriver opblevelser på til andre, fortæller dem mere om dig selv, end du opnår at fortælle om dem. Men held og lykke med komikker kariaren. Smid lige et link op når vi kan se dig på tv. glad;) 

Er der noget her jeg har misforstået ? 

Er dette ikke et site hvor man må anmelde sine oplevelser med kvinder ( og mænd ) uden at det nødvendigvis skal være positivt det hele ? 

Jeg er kommet af med min oplevelse, men hvis du ikke kan tåle at læse min oplevelse så er det da ikke mig der har et problem ? 

Om du, eller andre finder min oplevelse sjov eller stødende er ikke mit problem . 

Jeg skriver den sandhed jeg har oplevet !! 

JEG KOMMER IKKE IGEN ! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.. 

a) denne anmeldelse er i det forkerte forum. Mama Lee yder thaimassage, og hun hører derfor hjemme der.

b) hvis man har haft en dårlig oplevelse, må man selvfølgelig godt sige det. Men derfor kan man da tale nogenlunde pænt. 

C) der er et par tråde om damen i rette forum, og de er tydelige om at hun er pænt oppe i årene. Hvis man anmelder, skal man lige lave et minimum af hjemmearbejde først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...