Hop til indhold
julieoganders@outlook.dk

Bound BDSM GB med unge Julie 3. oktober i København

Recommended Posts

Tak til alle 6 deltagere for et super godt og frækt gangbang i dag. Jeg må sige, at I havde overraskende meget energi:). Jeg skal hilse fra Julie og sige, at hun nød det meget, og at hun kun er lidt øm i kæber, fisse og røv:)

Bh/Anders

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For anden gang havde jeg tilmeldt mig Bound BDSM GB med søde unge studerende Julie i centrum.

På dagen tog Anders pænt imod os i en nydelig lejlighed på Amager, og efter afklædning blev den lille flok mænd lukket ind i soveværelset, hvor Julie lå hjælpeløst og blindfoldet på knæ med vidt spredte ben bundet til sengebenene, og røven strittende åben og indbydende i vejret.

Det er en invitation, der er svær at sige nej til og et par af deltagerne begyndte blidt at stimulere de følsomme steder, mens en tredie lagde sig i hovedenden, og  stoppede sin pik i munden på hende. Derefter fandt alle en naturlig rytme, hvor vi først blev suttet til max størrelse i Julies mund, og derefter gik om til enden af sengen og tog hende dybt og hårdt i fissen og røven, uden at hun gøre andet end at nyde det fuldt ud, hvilket hun tydeligvis også gjorde. Ind imellem gav vi selvfølgelig også Julie nogle hårde smæk i røven, for at markere, at den var vores, og for at give den lidt kulør, og når hun samtidigt skulle deep-throate en pik, var der grænser for, hvor meget hun kunne beklage sig :D

Senere blev Julie sluppet fri, og nu kunne vi frit lege med hende. Det blev bla udnyttet til DP, og rimelig hård sex i div. stillinger. Det skal tilføjes, at mange af deltagerne ved dette GB var  rimeligt veludrustede, og nogle var også temmelig udholdende, og jeg tror aldrig jeg har set en pige få så meget pik på to timer!!! Men Julie var i strålende humør, og kunne tilsyneladende ikke få for meget. Anders tog også lige en tur på hende, hvis en af hullerne var ledig et kort øjeblik.

Ligesom første gang jeg deltog, var stemningen rigtig god, og det var SUPER frækt at se på den behandling Julie fik.

Jeg vil håbe at Anders og Julie på et tidspunkt får lyst til at gentage arrangementet, og det kan klart anbefales at deltage. Det eneste de forlanger af deltagerne er, at man er seriøs, og overholder de få, rimelige regler der er.

Tak til Julie og Anders for et super GB

-H

image_1_13931_14463.thumb.jpg.40d8f3d5303aa48a9cd7aa3e09ada9ea.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...