Hop til indhold

Lene Ahornsgade 11.

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. 

Er der nogen der ved om Lene stadig hygger om os nogen steder. 

Det er længe siden jeg har set hendes annonce. 

Jeg kom jævnligt hos hende for nogen år siden og det var satme godt. Så det kunne være rart med en genopfriskning. 

Håber jeg har postet den det rigtige sted. 

Skrevet

Lene ville jeg også gerne besøge igen, men Ahornsgade 20 lukkede engang i 2017. Jeg har også eftersøgt hende her og SMS'et hendes gamle arbejdsnummer men uden resultat. Nogle af hendes andre damer kan man nu finde andre steder bla. a. i nr 1, der også er et godt sted. Jeg har forsigtigt spurgt en af dem hvad der skete med nr. 20, men det var hun ikke meget for at snakke om, udover noget med "dårlig ledelse". Men Lene selv var/er en dejlig dame for os mænd.

Skrevet
  • Author

Lå de ikke i nr 11 på et tidspunkt.?

Skrevet

Jo det lå oprindelig i nr. 11 og Lene var en af damerne der. Så spaltede det sig i to, først åbnede June vist i nr 1 med nogle af damerne og så åbnede Lene i nr. 20 med nogle af de andre. Det er mit indtryk at der har være nogle interne stridigheder og der har været en del flytten frem og tilbage til andre steder og en enkelt - Rebecca - har været begge steder. Men jeg ved det ikke rigtigt og jeg har uden undtagelser eller forbehold nydt at komme alle tre steder (så vidt jeg lige kan tælle har jeg i årenes løb mødt 8 forskellige)

Skrevet
  • Author

Nå okay det var jeg ikke klar over. 

Jeg var på et tidspunkt hjemme og besøge Lene privat. Det var sgu hyggeligt. 6-7 år siden. 

Hørte så at hun var begyndt at få hjemmebesøg men har intet hørt det sidste år eller mere. 

Håber der kommer en forbi og kan fortælle om man stadig kan besøge hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.