Hop til indhold

KAT i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der kender eller har haft den fornøjelse at have besøgt denne skønhed?

https://annoncelight.dk/showad/260927

Skrevet
  • Author

Nå men da der ikke var nogle der kendte til hende måtte jeg jo tage en for holdet.

Det er hende på billederne..  Jeg blev mødt af en anden pige der var på stedet men hun viste mig ind i rummet hvor det skulle foregå og der dukkede KAT op.

Vi startede med en gang massage som var ok da hun fik løsnet lidt af mine anspændninger op. Da det så blev tur til forsiden fik jeg et kondom på og så gik hun igang med at slikke pungen og sutte. efter lidt tid ville hun tages prøvde dog først at tage hendes udstyr i munden men blev skubbet blidt væk så det var mig der var aktiv og det var også fint nok den blev på intet tidspunkt under mit besøg stiv og det var lidt skuffende ellers en ok oplevelse.

*Pigen 8/10

*Stedet 8/10

*Oplevelsen 7/10

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.