shirtcocker 4 Skrevet 3. Oktober, 2018 Hej. Jeg har læst med herinden ngoet tid og først vovet mig ud i a skrive nu. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med den voksende sexdukke industri. Jeg kunne vældigt godt tænke mig at prøve det og overvejer at købe dukken her: https://www.dollsclub.com/premium-tpe-sex-doll-lucy-dc10213.1?c=115 Jeg har dog hørt at der skulle være en del svindel i branchen og at man kan risikere at smide sine penge ud og aldrig få det man bestiller. Er der nogen der har erfaring med ovenstående side. Er den legit? Hvis ikke er der andre lignende sider i kan anbefale og som leverer varen(bogstaveligt talt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Oktober, 2018 shirtcocker skrev, for 19 minutter siden: Hej. Jeg har læst med herinden ngoet tid og først vovet mig ud i a skrive nu. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med den voksende sexdukke industri. Jeg kunne vældigt godt tænke mig at prøve det og overvejer at købe dukken her: https://www.dollsclub.com/premium-tpe-sex-doll-lucy-dc10213.1?c=115 Jeg har dog hørt at der skulle være en del svindel i branchen og at man kan risikere at smide sine penge ud og aldrig få det man bestiller. Er der nogen der har erfaring med ovenstående side. Er den legit? Hvis ikke er der andre lignende sider i kan anbefale og som leverer varen(bogstaveligt talt) Hvor skriver du fra? Der er forskellige steder rundt om i landet hvor du kan prøve dukkerne få en snak med personalet og måske endda købe dukken igennem dem. Evt. her: https://www.as-dolls.dk de holder til i Odense men det er da dejligt centralt og måske værd at bevæge sig efter da det jo ikke er nogen lille investering vi taler om, hvis du skal have en dukke af god kvalitet Men god fornøjelse med at finde den rigtige..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shirtcocker 4 Skrevet 3. Oktober, 2018 jeg har base i kbh. har ikke kunne finde noget her. de danske sider jeg ahr set ser også ud til at have en noget højere pris end de udenlandske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 3. Oktober, 2018 Hvis jeg var dig, ville jeg nok i første omgang nøjedes med at købe en prøveoplevelse. Det er jo på ingen måder sikkert at dine tanker eller fantasier kan tåle et virkelighedstjek. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 3. Oktober, 2018 (edited) shirtcocker skrev, for 24 minutter siden: jeg har base i kbh. har ikke kunne finde noget her. de danske sider jeg ahr set ser også ud til at have en noget højere pris end de udenlandske Ok. Mht. pris så skal du i hvert fald se dig for inden du køber noget på en eller anden udenlandsk hjemmeside. Du risikerer at stå med gået i postkassen....men held og lykke med projektet og spm der skrives så er der flere steder hvor du kan købe dig til en aftale med en dukke for at prøve det af..... Redigeret 3. Oktober, 2018 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 4. Oktober, 2018 Hej der er denne weekend, sex messe i København, og tænkerder kommer flere forhandler der har sexdukker. Tagen snak med dem, og som thevoice skriver start med en prøve oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 4. Oktober, 2018 TheVoice skrev, for 22 timer siden: Hvis jeg var dig, ville jeg nok i første omgang nøjedes med at købe en prøveoplevelse. Det er jo på ingen måder sikkert at dine tanker eller fantasier kan tåle et virkelighedstjek. Der er vel retur-ret på sådan en også? Eller kan den ikke returneres hvis man har efterladt noget indeni? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 4. Oktober, 2018 tvr skrev, for 4 timer siden: Der er vel retur-ret på sådan en også? Eller kan den ikke returneres hvis man har efterladt noget indeni? Det er der vel, men man skal nok ikke regne med at få alle pengene tilbage vist Fisse-indsatsen er fyldt med melklister. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Chanelle Copenhagen 0 Skrevet 22. Oktober, 2018 Jeg har en klub hvor du kan komme og prøve dem og efterfølgende se om det er noget du selv vil investere i.. Jeg kan også godt hjælpe dig med at bestille en hjem til dig.. Du er klar over prisen er omkring de 16-25000 afhængig af hvilke funktioner dukken skal have, højde osv.. Min klub er placeret i København, Søborg.. Du kan se mere her: www.misschanelle.dk Hilsen Miss C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg