Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Er ikke interesseret i at høre en masse om risikoen uden kondom dem kender jeg:smile:

Men vil gerne høre om der er nogen steder der bliver tilbudt b2b med fp og uden kondom.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 1 time siden:

Hej 

Er ikke interesseret i at høre en masse om risikoen uden kondom dem kender jeg:smile:

Men vil gerne høre om der er nogen steder der bliver tilbudt b2b med fp og uden kondom.:D

Det vil jeg sgu også gerne vide, så jeg kan undgå at havne sådan et sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 12 timer siden:

Det vil jeg sgu også gerne vide, så jeg kan undgå at havne sådan et sted. 

Lige nøjagtig sådanne indlæg jeg ikke er interesseret i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 10 timer siden:

Lige nøjagtig sådanne indlæg jeg ikke er interesseret i ;)

Min bedste overbevisning er at den slags indlæg er de eneste du får. Skal selvfølgelig ikke kunne sige det med sikkerhed, men tvivler på du finder et Thai-sted i Danmark der tilbyder uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Skal selvfølgelig ikke kunne sige det med sikkerhed, men tvivler på du finder et Thai-sted i Danmark der tilbyder uden.

 

Det rigtigt mange steder. 

Det er så´en en slags bonus, lissom frequent flyers får ekstra store drinks osv :D

Men man vælger jo selv om man vil sige ja tak, eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 6/10/2018 at 18:37:

Hun ser ret lækker ud, men skal fandeme også være god for at retfærdiggøre den pris. Hvad enten det er med eller uden gummi.

Hvad er prisen? Synes ikk det står i annoncen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 15 timer siden:

Hvad er prisen? Synes ikk det står i annoncen 

Husker jeg ikke, men mener heller ikke det er hende i den nuværende annnonce der var der dengang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er normalt ikke i det her forum man snakker om dette, men b2b er 1500 og 2500 uden, afhængig af din person, dvs. spørg først om dette når du er på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, for 14 timer siden:

Det er normalt ikke i det her forum man snakker om dette

Hvilket forum er det så man snakket om det? Ved godt der er nogen der ikke er meget for at fortælle hvad de har betalt for en given ydelse. Men hvis pigen har et menu-kort med priserne på kan jeg ikke se problemet. Der imod hvis man af den ene eller anden grund har fået en given ydelse til en rigtig god pris skal man måske lige overveje om det er noget der skal videre her eller man skal holde det for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg mener er som Tsla skriver først i tråden, man får rigtig mange kommentare når man skriver at man gør det uden beskyttelse.

Derfor mener jeg ikke at eroguide forumet er det rigtige sted at skrive om dette. Men omvendt synes jeg da ikke man hemmeligholde noget som har stået i annoncelight, alle burde havde læst priserne, men synes ligesom man også skal vide, at hvis man vil have det uden, er der muligt, for den rigtige pris. Har mange gange fået tilbudt uden, det kan man så tænke over, når man går til en GP.

Synes vi lukker emnet her, da der ikke er trådes hensigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...