Hop til indhold
Tillbedjaren

Broder till sandwich med Luna lördagen 13/10

Recommended Posts

Kära bröder, jag har tidigare letat efter kompanjoner som vill delta i en sandwich tillsammans med en läcker skönhet. Ibland har det lyckats, ibland har det gått snett. Nu har en fantastisk möjlighet öppnat sig och jag undrar om det finns någon seriös broder som vill delta i äventyret. Jag är 50 + år, 182 cm lång och väger 76 kg, samt är vältränad. Jag vill att en sandwich-partner är under pensionsålder och inte överviktig. Viktigast är dock att få seriösa svar. Så många gånger har bröder dragit sig ur i sista stund och det är jag inte intresserad av. Låt bli att svara i så fall.

Min idé är att träffa Luna på Mon-Cherie (https://www.mon-cherie.dk/luna) kl 14 eller 15 på lördagseftermiddagen 13/10 för en timmes trekant-/sandwich-äventyr. Det ska vara Luna i centrum. Någon som är frisk på det, skicka i så fall ett meddelande via Eroguide till mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...