Hop til indhold
Gæst

Sandra Sommer i Silkeborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg var igang med lidt reach fand ud at Sandra Sommer var i Jylland :)

Kontaktet hende fik lavt en aftale.

Ankom midt på eftermiddagen på det aftalte hotel. Super ide at man kan mødes en sådan sted det er sku mere discret end klinik.

Hun tog imod mig og smilet rigitg fræk, jeg sagde hej. En lille lækker sag tynd og slank med et par dejlige bryster. Hun kyssede mig blidt på munden, hun begyndte stille og rolig at gnide sig om af min diller. Hun hviskede i mit øre har du ikke lyst til at jeg leger med din pik. Hvem har ikke det :) med sådan et mund arbejde hun kunne yde. (super)

Jeg fik lant hende ned på sengen begyndte at slikke hende hun var dejlig våd, hendes underliv begyndte at arbejde hendes hånd presse mit hoved op mod hendes klit og hun begyndte at stønne og det kom åh.åh,åh har du ikke lyst til at kneppe mig. Fik kondomet, hun satte sig oven på min pik, så gav hun den gas op ned øjen kørte rundt på hende, det var som om hun var i en anden verden.

Jeg fik hende på alle fire (dogy), jeg kunne nyde synet af hendes perfekte krop, slutte af med at sprøjtet ud over hendes numse.

Gik i bad, hun kom ud badet og spurgte om jeg var tilfreds, jah,hun greb om min pik i badet så fik den lige en tur med hånden, med lidt håndarbejde kom jeg igen.

Sød fræk og slank pige som jeg kun kan anbefale hvis man er til blondiner. :)

http://www.voksenlisten.dk/sandrasommer23

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig en super dejlig pige!

Har besøgt hende to gange og har hver gang fået perfekt behandling :D

Det er 3 måneder siden jeg sidst har besøgt hende - skal helt klart gentages hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...