Hop til indhold
Jernrør

Cherry Babe Cherry Babe Cherry Babe

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/260959

Jeg så idag der var nyt liv på den gode adresse i Tarup og skyndte mig at få en aftale i hus på 30 min da jeg kun har haft gode oplevelser der, og jeg blev ikke skuffet hold nu op for en tur.

Jeg ankom og døren blev åben ind går jeg og der står hun så med en lille top og i ført en lille g-streng.

Hendes billeder er der pillet ved,  de 2 der passer bedst på hende er

https://annoncelight.dk/Images/0f3d29ae651dff430704197295c645b5def201cb.jpg

https://annoncelight.dk/Images/9ca4b2a920680124dca276431fd31c5c5acf2f02.jpg

 

hun starter med at gå over for at lukke vinduet og jeg står og får kigget lidt på hendes dejlige krop.

hun vender sig rundt og kigger på mig og spørg.

Do you smoke

mig, No.

hende oh okay what about weed?

mig, no why.

hende you are smiling so much.

jeg griner lidt og siger så at jeg bare er nervøs og har det med at smile meget når det er.

Jeg fik lidt en følelse af at vi fik en lidt dårlig start, men den følelse kunne jeg godt skyde en lang pil efter....

 jeg betaler hende de 1000kr som aftalt 30 min. med kys.

Jeg smider tøjet beholder underbuskerne på hun går ud og frisker så lige op og kommer så ind til mig nøgen det første jeg ser er hendes dejlige bryster hun kommer hen til mig og vi starter med at nusse og kysse. Der bliver ikke holdt tilbage af nogle af os og hun spare ikke på sine kys og tunge og hun kysser sku dejligt. der kommer straks liv i jernrøret og vi bliver ved med at stå og kysse og tag på hinanden, hun vender sig rundt og køre hendes numse lidt op og ned af røret og der kommer fuld blæs på drengen, jeg bliver ved med at pille og nusse på hende og køre stille og roligt en finger op, og kan mærke hun er ved at blive våd.
Hun sætter sig på hug og tager jernet i munden og hun giver et super dejligt blowjob puha det var godt, hun sutter der ud af mens jeg massere hendes dejlige bryster. Så ligger hun lidt op til vi skal ned og og ligge på sengen, men jeg får stopper hende for hun er ikke færdig med at sutte...
Jeg ligger hende ned på sengen begynder at slikke hende og våd er hun, kan mærke hun bare lever sig ind i det og er der 100% jeg slikker i mens hun ligger og vrider sig i sengen og klapper hendes hænder op af vægen og stønner og visker nogle polske gloser som jeg ikke lige kan forstå ud over "kulwa" og hendes underliv går op og ned og jeg slikker der ud af, jeg holder en pause med at slikke og giver hende finger i stedet for og hun bliver helt vild jeg giver hende finger i lidt tid og tænker hun kommer til at sprøjte om lidt, men desvære så stopper hun mig. Hun sætter sig op og sutter videre inden hun sætter gummi på. 

Gummi på og hun ligger sig ned og jeg tager hende i en missionær hun løfter sine ben op så jeg rigtig kan komme i bund og bare tag hende i mens hun ligger og stønner og fuck hvor er det bare godt og super frækt. vi køre der ud af i ja hvem ved hvor lang tid hvor hun så siger stop, så rejser hun sig op, jeg tænker hun vil op og ride mig, men nej nej, hun stiller sig op går hen til døren og siger jeg skal tag hende bag fra.

Wauw det var så frækt jeg køre på hun stønner og jeg er bare i den 7 himmel og tænker det her skal bare aldrig stoppe fuck hvor er det godt. Men ja som i ved så på et tidspunkt kan man ikke mere og man kommer.

Vi køre stille og roligt videre efter jeg er kommet og står og nusser op af døren. Jeg trækker mig ud og jeg er bare så våd omkring roden og gummiet er ikke bare lidt vådt men meget vådt. Puha sikke en tur gutter jeg tror faktisk det er den bedste oplevelse jeg har haft, det var så frækt der var bare gnister i luften.

Jeg kan kun anbefalede hende det er lige før jeg ikke har lyst til at skrive noget, for jeg vil gerne beholde hende for mig selv. Men må sige i skal sku ikke snyde jer selv for hende.

Jeg skal helt sikkert en tur forbi hende igen hvis ikke jeg gør det senere i aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Tirsdag.

desværre ikke helt samme oplevelse, omend ikke dårlig.

men jeg ved med sikkerhed at hun havde mens den dag, selvom hun prøvede at skjule det ved ret hurtigt at tørre af.

så det som du betegner som “meget vådt” kan jeg kun gisne om.

 

når det så er sagt, giver hun et fantastisk blow, og enig med at billederne passer ok.

Dog føler jeg ikke for at besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, den 2. oktober 2018 at 19:36:

https://annoncelight.dk/showad/260959

Jeg så idag der var nyt liv på den gode adresse i Tarup og skyndte mig at få en aftale i hus på 30 min da jeg kun har haft gode oplevelser der, og jeg blev ikke skuffet hold nu op for en tur.

Jeg ankom og døren blev åben ind går jeg og der står hun så med en lille top og i ført en lille g-streng.

Hendes billeder er der pillet ved,  de 2 der passer bedst på hende er

https://annoncelight.dk/Images/0f3d29ae651dff430704197295c645b5def201cb.jpg

https://annoncelight.dk/Images/9ca4b2a920680124dca276431fd31c5c5acf2f02.jpg

 

hun starter med at gå over for at lukke vinduet og jeg står og får kigget lidt på hendes dejlige krop.

hun vender sig rundt og kigger på mig og spørg.

Do you smoke

mig, No.

hende oh okay what about weed?

mig, no why.

hende you are smiling so much.

jeg griner lidt og siger så at jeg bare er nervøs og har det med at smile meget når det er.

Jeg fik lidt en følelse af at vi fik en lidt dårlig start, men den følelse kunne jeg godt skyde en lang pil efter....

 jeg betaler hende de 1000kr som aftalt 30 min. med kys.

Jeg smider tøjet beholder underbuskerne på hun går ud og frisker så lige op og kommer så ind til mig nøgen det første jeg ser er hendes dejlige bryster hun kommer hen til mig og vi starter med at nusse og kysse. Der bliver ikke holdt tilbage af nogle af os og hun spare ikke på sine kys og tunge og hun kysser sku dejligt. der kommer straks liv i jernrøret og vi bliver ved med at stå og kysse og tag på hinanden, hun vender sig rundt og køre hendes numse lidt op og ned af røret og der kommer fuld blæs på drengen, jeg bliver ved med at pille og nusse på hende og køre stille og roligt en finger op, og kan mærke hun er ved at blive våd.
Hun sætter sig på hug og tager jernet i munden og hun giver et super dejligt blowjob puha det var godt, hun sutter der ud af mens jeg massere hendes dejlige bryster. Så ligger hun lidt op til vi skal ned og og ligge på sengen, men jeg får stopper hende for hun er ikke færdig med at sutte...
Jeg ligger hende ned på sengen begynder at slikke hende og våd er hun, kan mærke hun bare lever sig ind i det og er der 100% jeg slikker i mens hun ligger og vrider sig i sengen og klapper hendes hænder op af vægen og stønner og visker nogle polske gloser som jeg ikke lige kan forstå ud over "kulwa" og hendes underliv går op og ned og jeg slikker der ud af, jeg holder en pause med at slikke og giver hende finger i stedet for og hun bliver helt vild jeg giver hende finger i lidt tid og tænker hun kommer til at sprøjte om lidt, men desvære så stopper hun mig. Hun sætter sig op og sutter videre inden hun sætter gummi på. 

Gummi på og hun ligger sig ned og jeg tager hende i en missionær hun løfter sine ben op så jeg rigtig kan komme i bund og bare tag hende i mens hun ligger og stønner og fuck hvor er det bare godt og super frækt. vi køre der ud af i ja hvem ved hvor lang tid hvor hun så siger stop, så rejser hun sig op, jeg tænker hun vil op og ride mig, men nej nej, hun stiller sig op går hen til døren og siger jeg skal tag hende bag fra.

Wauw det var så frækt jeg køre på hun stønner og jeg er bare i den 7 himmel og tænker det her skal bare aldrig stoppe fuck hvor er det godt. Men ja som i ved så på et tidspunkt kan man ikke mere og man kommer.

Vi køre stille og roligt videre efter jeg er kommet og står og nusser op af døren. Jeg trækker mig ud og jeg er bare så våd omkring roden og gummiet er ikke bare lidt vådt men meget vådt. Puha sikke en tur gutter jeg tror faktisk det er den bedste oplevelse jeg har haft, det var så frækt der var bare gnister i luften.

Jeg kan kun anbefalede hende det er lige før jeg ikke har lyst til at skrive noget, for jeg vil gerne beholde hende for mig selv. Men må sige i skal sku ikke snyde jer selv for hende.

Jeg skal helt sikkert en tur forbi hende igen hvis ikke jeg gør det senere i aften

 

Nåede du forbi, inden hun rejste??

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi idag, hun sagde hun er der til næste søndag. 

Vil sige det var den samme oplevelse, der opstår gnister når jeg er hos hende. Det er piv frækt og så livligt at være sammen med hende.

Jeg tænker jeg skal forbi hende igen, hvis ikke så håber jeg da på at hun kommer til Odense igen på et tidspunkt.

dog så havde hun mens. Hun sagde det ikke var mens men fordi hun var blevet opereret for ikke så lang tid siden og når hun så havde meget sex kunne hun begynde at bløde. Så blod på jernet kom der, så det var self os en oplevelse i sig selv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Mr Black skrev, for 6 timer siden:

Hende ville jeg gerne prøve og hun tilbyder også anal kan jeg se ^_^

 

Hendes annonce er inaktiv - har været det siden 5. okt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil sige hun er os en pige man skal besøg, hun giver et dejligt knald, jeg krydser finger for hun kommer til Odense igen

Hun er i Holstebro lige nu, der er bare lidt langt at køre 

Redigeret af Jernrør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Besøgte hende inden hun rejste, kan klart anbefales. Dog skal det siges at hun foretrækker at dominere og knalder efter hendes rytme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige velsignet Cherry, dejlig pige,  

så jeg nåede at komme i “skrifte stolen” inden hun er væk igen ,,

beretning følger senere 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte tid, 20 minutter før ankomst..

Men kan du skifte en bruserslange, jo, da jeg havde en tang i bilen..

Blev modtaget, af Cherry,, høj, slank, smilende skøn pige, i Lille rød BH og trusse,..

Jeg smed tøjet, på nær underhylerne, og med tang og slange, entrede jeg badeværelset..

Skiftet, og så skulle den afprøves, under bruseren og  selvfølgelig var den i orden.

Kom retur til elskovsstuen, hvor Cherry hurtigt gik på badeværelset..

Kom retur i bar figur, ... hold da op dejlig høj slank smilende pige på 25..

Den krop, kunne jeg ikke holde fingrene fra,  stor omfavnelse, små kys,, greb i bagdelen, skøn..

De dejlige bryster, fik så sandelig også min opmærksomhed,,, kyssede og slikkede dem,  det kunne hun sku li..

Stående, befølte hun min krop, incl det strittende jern,   kom meget tæt på og lagde det ene ben rundt om mig og gned sin krop mod mig,

Stritteren kørte på hendes venusbjerg, havde hun ikke været gået i knæ, havde den fundet hulen..

Nær kontakt,  af første grad.. skønt..  det kunne jeg ikke få nok af, så hun måtte stoppe mig, og foreslog sengen..

Her skulle jeg lægge mig på ryggen, så kom hun ned og fra benene af,  kørte sin dejlige krop op, gav mig små kys,,, fortsatte  kropnærhed, og legede mine brystvorter..

Så nåede hun stangen,, Gummi?? nej tak..

Tunge og læber rundt på heler herligheden,,  pung, mellemkød, skagt og hovedet gled ind i varme mund..

Blow, det er hun ekspert i..!!!

Hendes pussy, blev vendt, så jeg kunne lege med den,,,  

Så ville hun kneppe, men det blow ønskede jeg skulle fortsætte...

Men jeg ville da gerne smage på hende.. så en 69, hun fortsatte, og jeg nød begge huller, det gjorde hun også..

Så da finaleakten var nær, lagde hun sin krop helt ned til mig, og de sidste stryg, med hånden, og cremen, var tværet godt ind i os begge...

Aftørring af mig, mens jeg stadig smagte på herlighederne ..  men mente at et bad nok var det bedste,, jo bruseren virkede stadig..

I kludene igen, kys og kram.. til afsked

Tangen  i lommen , endnu et kys og ha en god dag..  sødt smil til afsked..

Hun skulle dog lige vide om Tarup Centret havde åbent på en søndag, jo vi er i Danmark... Google, og   åbent, 2 timer endnu.

Taler udmærket engelsk, ..

Kys og ud af døren, en dejlig oplevelse rigere..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...