Hop til indhold
Nyder

Dansk milf Nordjylland

Recommended Posts

Guest Ralle

kun prøve et blow fra hin det gik mange godt ikke let og få fat på alle tide

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må være ærlig og sige hun er ikke det vær og jeg ved hvad jeg snakker om da jeg er hindes tidligere livs partner og hun er virkelig utroværdig og ikke noget jeg ville opfordrer til men prøv at se selv det er nok det bedste at gøre men mit råd hold jer væk fra hinde da hun aldrig bliver tjekket for sydome eller andet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen der har læst det forrige indlæg jeg har fået skrivet i bedes se bort fra den første besked jeg har fået lagt ind jeg må indrømme at jeg har fået skriver den i vrede over hindes behandling af mig som person og jeg undskylder meget for detførste indlæg da det ikke er ok at skrive sådan om ander i vrede og det ikke er helt sandt det eneste der er sandt er jeg er tidligere livs partner rasten er jeg masse gylle jeg har fået lukket ud pga jeg var sur og ked af det og grundentil jeg må indrømme dette er support nægter at tage det ned så jeg må stå fram og indrømme at jeg har fået skrivet noget som ikke er sandt undskylder for den mislidne vejledning om hinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyreren skrev, 1 time siden:

Hej alle sammen der har læst det forrige indlæg jeg har fået skrivet i bedes se bort fra den første besked jeg har fået lagt ind jeg må indrømme at jeg har fået skriver den i vrede over hindes behandling af mig som person og jeg undskylder meget for detførste indlæg da det ikke er ok at skrive sådan om ander i vrede og det ikke er helt sandt det eneste der er sandt er jeg er tidligere livs partner rasten er jeg masse gylle jeg har fået lukket ud pga jeg var sur og ked af det og grundentil jeg må indrømme dette er support nægter at tage det ned så jeg må stå fram og indrømme at jeg har fået skrivet noget som ikke er sandt undskylder for den mislidne vejledning om hinde 

Det er bare ikke ok. Selvom man er sur og vred skriver man bare ikke sådan noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved virkelig ikke hvordan jeg skal undskylde for det for jeg er godt klar over der ingen findes men til jer alle sammen i skal ikke se jer sure på hinde tværtimod er det mig i skal være det på for jeg er den største NAR med milde ord for det første indlæg har været med til at ølæge den kvindes liv så vil i være sure og vrede så vær det på mig ikke hinde hun er et godt menneske og jo hun bliver tjekket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyreren skrev, den 10/1/2019 at 15:28:

Ved virkelig ikke hvordan jeg skal undskylde for det for jeg er godt klar over der ingen findes men til jer alle sammen i skal ikke se jer sure på hinde tværtimod er det mig i skal være det på for jeg er den største NAR med milde ord for det første indlæg har været med til at ølæge den kvindes liv så vil i være sure og vrede så vær det på mig ikke hinde hun er et godt menneske og jo hun bliver tjekket 

Det er helt ok. Du har undskyldt pænt og ordentligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...