Hop til indhold
1master

Anja Randers

Recommended Posts

Jeg har nu mødt Anja i Randers.

Første indtryk er en lækker lille tøs, med et utroligt kønt ansigt, med et dejligt behageligt væsen som forsøger at fornemme ens ønsker førend man udtaler dem.

Jeg havde bestilt en time, og var glad for den time, for vi kom igennem stort set alle sprogene på nær det græske, hvilket på forhånd er meddelt, at det sprog tales ikke.

Det seksuelle er kanont, både det franske og det danske, sidstnævnte er naturligvis med kondom. Det gode er at hun også nyder at have sex med en mand, så hun kan både modtage og give. Nu ville nogle naturligvis sige at der nok var lidt fake med, men tro mig, enhver kan mærke når en kvinde faker og her var der ingen fake.

Jeg kan kun give Anja mine varmeste anbefalinger, og må nok regne med at jeg bliver stamkunde hos hende.

Hun kan ses på følgende link, men desværre snyder billederne, hun er meget mere lækker in real life. http://www.voksenlisten.dk/randersanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun erklære mig 100% enig. Sød og rar pige, flottere end billederne antyder, bedste sex i lang tid, yderst vanedannende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...