1master 254 Skrevet 29. August, 2012 Jeg har nu mødt Anja i Randers. Første indtryk er en lækker lille tøs, med et utroligt kønt ansigt, med et dejligt behageligt væsen som forsøger at fornemme ens ønsker førend man udtaler dem. Jeg havde bestilt en time, og var glad for den time, for vi kom igennem stort set alle sprogene på nær det græske, hvilket på forhånd er meddelt, at det sprog tales ikke. Det seksuelle er kanont, både det franske og det danske, sidstnævnte er naturligvis med kondom. Det gode er at hun også nyder at have sex med en mand, så hun kan både modtage og give. Nu ville nogle naturligvis sige at der nok var lidt fake med, men tro mig, enhver kan mærke når en kvinde faker og her var der ingen fake. Jeg kan kun give Anja mine varmeste anbefalinger, og må nok regne med at jeg bliver stamkunde hos hende. Hun kan ses på følgende link, men desværre snyder billederne, hun er meget mere lækker in real life. http://www.voksenlisten.dk/randersanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 30. August, 2012 Jeg kan kun erklære mig 100% enig. Sød og rar pige, flottere end billederne antyder, bedste sex i lang tid, yderst vanedannende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 30. August, 2012 Ja Anja er bestemt en dejlig pige og en fornøjelse at være sammen med. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yankie 15 Skrevet 30. August, 2012 Er det bare mig, eller er hendes priser ikke lidt til den høje side? Men det er måske stadig oplevelsen værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hp42 20 Skrevet 30. August, 2012 Jo, priserne er gået op siden jeg var der sidst... men du ved, udbud og efterspørgsel;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg