Hop til indhold

Recommended Posts

 

Jeg blokerede hende.... så kan ikke sende link. 

Det tog mindre end 30 min... så var der en aftale ... hun gik fra 2000 til 1500...

Hun har ikke et sted..  

Nogen der kan anbefale andre til hende ? 

Jeg gider ikke de nemme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg blokerede hende.... så kan ikke sende link. 

Det tog mindre end 30 min... så var der en aftale ... hun gik fra 2000 til 1500...

Hun har ikke et sted..  

Nogen der kan anbefale andre til hende ? 

Jeg gider ikke de nemme 

Ved ikke hvad du søger og jeg kender ikke den konkrete pige. Men nogen af mine bedste oplevelser med sugarbabes har været hurtige aftale ofte til kun 1000 kr. Unge piger der bare vil prøve det fordi de er tændte og søger grænser. Som regel er de kun på nogle få dage eller uger og man ser dem ikke igen (PS er ikke blokeret opretter en ny profil hver gang jeg tegner en ny måned)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg søger intensitet, dybde, gfe agtigt samvær. Helst med en moden dejlig kvinde der har en "travl" hverdag og som jeg trænger til at give slip.....  

Så alle de der hit and run er jo detsamme som GP verdenen... og så er der mange modne derinde der har en forretning kørende....

Sorry det blev lidt langt.... 

Skriv PM hvis I skal bruge navne på de 4-5 stykker der er klar efter mindre end 30 min 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødtes med hende i går i et kvarter for at se kemien an. Hun er rigtig sød, imødekommende og nede på jorden og jeg holder fast i vores aftale i weekenden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...