Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg ved, at det måske er et longshot, men forsøger alligevel. 

Er der nogen, der kender til søde SB’er øst for Storebælt, der modtager besøg? 

Jeg er ikke interesseret i GP-typer og tykke piger (tænder desværre ikke på dem). 

Jeg har forståelse for, at man ikke fyrer guldet af (hvis man har fundet det), men det kan jo være, at man alligevel har et navn, man vil dele

Del dette indlæg


Link til indlæg
Terpstra skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Jeg ved, at det måske er et longshot, men forsøger alligevel. 

Er der nogen, der kender til søde SB’er øst for Storebælt, der modtager besøg? 

Jeg er ikke interesseret i GP-typer og tykke piger (tænder desværre ikke på dem). 

Jeg har forståelse for, at man ikke fyrer guldet af (hvis man har fundet det), men det kan jo være, at man alligevel har et navn, man vil dele

Dem der altid kan besøges privat et ofte dem som er mest GP agtigt, i alt fald dem jeg lige kan komme i tanke om. Dem der er bedst og mest autentiske er ikke på sugardaters så tit eller så længe som fx LifligLegekammarat Hun kan besøges på Amager ( se omtale i anden tråd), men du kan KUN fange hende på dagen hvor hun har lysten og mangler pengene. Derfor er der næppe mange der har besøgt hende to gange ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Terpstra skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

Jeg ved, at det måske er et longshot, men forsøger alligevel. 

Er der nogen, der kender til søde SB’er øst for Storebælt, der modtager besøg? 

Jeg er ikke interesseret i GP-typer og tykke piger (tænder desværre ikke på dem). 

Jeg har forståelse for, at man ikke fyrer guldet af (hvis man har fundet det), men det kan jo være, at man alligevel har et navn, man vil dele

Ja, jeg er i samme situation. Leder kun efter dem med 'lyst', slanke og har eget sted. Og som nævnt i det andet svar, så kan de ikke deles, for det vil de ikke. 

Jeg kender pt to - og de vil kun se mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...