dickens 666 Skrevet 20. Juli, 2019 Slowhead skrev, for 6 timer siden: Hvordan med bøjlen, sidste gang jeg besøgte hende, var der lidt for meget tand på blowjobbet, og derfor fik jeg ikke meget ud af det. Fik du blow uden det generede? Ja det var ikke et problem og som skrevet tidligere hun kan altså det med blow og hun tager den helt ned i halsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HyggeKnulle 44 Skrevet 25. Juli, 2019 Med alle de gode anmeldelser af Nati havde jeg glædet mig til at få en aftale med hende. Men det endte desværre med en afvisning. Jeg bestilte en omgang “megafrench only”, da jeg stadig mangler øvelse med kondom på. Jeg spurgte om jeg kunne afslutte i ansigt i stedet for munden. Det er i hvert fald noget hun tilbyder i annoncen, og noget jeg længe gerne ville prøve. Tid og sted blev bekræftet, men megafransk er kun med afslutning i munden. Ok, det er helt fair. Så jeg valgte at opgradere til 15 min sex med ekstra “finish on face”. Men det kunne jeg ikke få. Hun tilbyder ikke COF, siger hun. Da jeg spurgte til hendes annonce, hvor det fremgår som ekstra til 200 kr, blev jeg bedt om at finde en anden GP. Øv! Men hvorfor så skrive det i annoncen? Er det fordi man skal bestille en længere tid, så kunne hun jo bare have skrevet det. Eller er det lidt efter humør, om en GP vil tilbyde COF? Er der mon andre, som har haft held med at bestille COF hos Nati? Jeg valgte i øvrigt en tur forbi Victoria i stedet for, 30 min med superfransk. Hun tilbyder desværre ikke COF, men så blev det til en skøn afslutning på hendes dejlige bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 26. Juli, 2019 Guest flinkmand skrev, den 3/10/2018 at 17:24: Har sendt dig en PM med oplysning. Kunne den komme til mig også. Hun ser dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 532 Skrevet 26. Juli, 2019 Den nervøse skrev, for 2 timer siden: Kunne den komme til mig også. Hun ser dejlig ud Du er godt klar over at du svarer på en besked som er sendt for 9 måneder siden af en person der ikke længere har en profil her på siden? Ud over at Nati jo rejser landet rundt og derfor ikke altid kan forventes at være i samme lejlighed hver gang hun besøger Aarhus, så tænker jeg ikke at du skal regne med at få et svar fra flinkmand længere Men hvorfor tager du ikke bare kontakt til hende og spørger hende om hun vil oplyse ca. hvor det er hun holder til denne gang, hvis det er meget vigtigt for dig at vide? /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 28. Juli, 2019 Rookie mistake. Beklager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten Per 4 Skrevet 25. Oktober, 2020 Har besøgt Nati nogle gange rundt i landet. Må sige at det er de bedste oplevelser jeg har haft. Nati er nærværende og indlevende. Vil helt sikker besøge hende igen, har faktisk en aftale med hende i Bording i morgen. Per Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg