Hop til indhold
jensen333

Nogen der har besøgt johana på stuervej 19 i holstebro?? Vil gerne vide om hun er et besøg værd.

Recommended Posts

Guest Tsunami

Jeg har besøgt hende i sommers - dengang var det 100% hende på foto - en lækker Dominikansk pige, slank og flot og lækker krop. Hun er en rigtig GFE. Hun er til kys og kærtegn. Hun har en LÆKKER fisse, med STORE indre skamlæber, og klit. Så du kan fylde munden med fisse, og slikke hende - noget hun var helt vild med - hun havde god tid, men svært at snakke med hende da hun taler spansk, og meeeeget lidt engelsk - hende vil du ikke fortryde et besøg hos.

Minus - man står på gaden, i FULD offentlighed, opg venter på at blive lukket ind - ikke så godt ;( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende i sommers - dengang var det 100% hende på foto - en lækker Dominikansk pige, slank og flot og lækker krop. Hun er en rigtig GFE. Hun er til kys og kærtegn. Hun har en LÆKKER fisse, med STORE indre skamlæber, og klit. Så du kan fylde munden med fisse, og slikke hende - noget hun var helt vild med - hun havde god tid, men svært at snakke med hende da hun taler spansk, og meeeeget lidt engelsk - hende vil du ikke fortryde et besøg hos.

Minus - man står på gaden, i FULD offentlighed, opg venter på at blive lukket ind - ikke så godt ;( 

Kan du hendes priser?

Hader bare tanken om at skulle gå igen fordi billlederne ikke passer overens med virkeligheden.

men jeg takker for info selvom anmeldelser er noget blandet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er Johana du møder, for der er flere piger op i lejlighed - men hende på foto ER hende

Jeg har tidligere anmeldt hende - søg på "Holstebro" - se "Jenny"

Priserne er OK - 800 kr. for halv time, og for en tusse kan du godt få en time

Hun er meget villig, og nyder hendes job ;))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohøj Godtfolk

Må være ærlig at sige at struervej 19 ikke ligefrem er på besøgs listen længere. (Besøgte stedet engang i foråret, kan ikke huske den præcise dato.)

Selve klinnikken ligger, for mig, meget dårligt midt i en rimelig trafikkeret vej som huser 2 Ungdomsbolig komplekser samt et VuC center, Man får virkelig følesen af at blive over begloet som man står og venter på at blive lukket ind. 

Indenfor, rammer man en hyggelig, nymalet entre med en trappe op til gemakkerne.

Der stopper legene så, lille kammer hvor en seng er blevet mast ind i et hjørne, med et standard brunt tæppe hængt for vinduet, Sluger alle former får hygge.

Da jeg var der var den en yndig pige på billederne, og selvom det var redigeret en smule, kunne man godt se det skulle være pigen på billederne, men der stoppede festen så, sky for at blive rørt, ingen nærvær, bare på med kappen, 2 sug oven på banditten, der efter føles det som om man bare skulle gøre færdig og komme ud. Kan huske jeg endte med at gå ud uden at være færdig.

 

Hvis stedet har ændret sig hører jeg da meget gerne fra nogen der har været der for nylig, men er bange for at jeg ikke tager en tjekker mere der.

 

//HamDerLeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...