Hop til indhold
Jb232

Lolita 18år

Recommended Posts

Jb232 skrev, 1 time siden:

Regnede nu også med billederne er fake, men hvordan er hende bag annoncen? 

Tjah..bortset fra hun fusker med billederne så er det jo ikke til at vide, du kan jo ta' en for holdet.. som man si'r.

Personlig ville jeg nu holde mig væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 23 timer siden:

så siger min fornemmer at man ikke skal stole alt for meget på hverken billeder eller tekst 

Kunne jeg være tilbøjelig til at give dig ret i. ;-)  Man skal nok ikke blive alt for skuffet hvis det ikke er pigen på billederne man møder:

http://www.jjgirls.com/photo/rylskyart/true-beauty-nell/cernata-by-rylsky/

Men - man kan jo blive positivt overrasket og pigen man møde er endnu mere lækker end hende på billederne.  :-)  Men - skal skal hun sateme også være lækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har kun skudt 100% ved siden af denne gang, dog vil jeg stadig stole på jeres anmeldelser, simpelthen fordi i har erfaringen og jeg har lov til at værre den dumme nybegynder i denne verden af fake/fiktion og wow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tap skrev, for 6 timer siden:

I har kun skudt 100% ved siden af denne gang, dog vil jeg stadig stole på jeres anmeldelser, simpelthen fordi i har erfaringen og jeg har lov til at værre den dumme nybegynder i denne verden af fake/fiktion og wow.

Ehhh hvad mener du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...