pallehansen 1539 Skrevet 2. Oktober, 2018 Jeg har besøgt Issa og hun er lige så lækker som på hendes på billederne (nye og vellignende). Nem kommunikation på mail. Hun taler meget godt engelsk. Hun opfyldte mine ønsker med beklædning. Alder i begyndelsen af tyverne, en lille smule genert til start og en god gfe oplevelse med dejlige kys. Hun træffe meget centralt i byen i en lækker privat lejlighed til på torsdag. Blev tilbudt bad både før og efter. https://annoncelight.dk/profile/IssaBellova 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fakebuster 105 Skrevet 2. Oktober, 2018 Hvordan er hendes priser? Hvad gav du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tommyskipper 23 Skrevet 2. Oktober, 2018 Hun ser dælme fin ud, er os nysggerie på, hendes priser og hvad du måtte smide, for den dejlige opblevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wyzzum 17 Skrevet 2. Oktober, 2018 https://issabellova.net/gratuity Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. Oktober, 2018 If those prices hold, what was included? Full package or? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 2. Oktober, 2018 1.900kr. for en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. Oktober, 2018 With kiss, cob and?? Thanks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. Oktober, 2018 After some research. Kiss and superfrench is GFE. Come on body is 200kr more. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 2. Oktober, 2018 Hun vil have forudbetaling....ikke så vild med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. Oktober, 2018 Not for me. I have booked with her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 2. Oktober, 2018 dongding skrev, for 4 minutter siden: Not for me. I have booked with her Nice. Where is she located? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 2. Oktober, 2018 dongding skrev, for 5 minutter siden: Kbh K Could you be more precise? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 2. Oktober, 2018 No. You can contact her for more. You know we shouldn’t write addresses! Kbh K means very central Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 2. Oktober, 2018 dongding skrev, for 5 minutter siden: No. You can contact her for more. You know we shouldn’t write addresses! Kbh K means very central I did not ask for an address!!!! Cph K is a big area. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Futsko 116 Skrevet 2. Oktober, 2018 pallehansen skrev, for 5 timer siden: Jeg har besøgt Issa og hun er lige så lækker som på hendes på billederne (nye og vellignende). Nem kommunikation på mail. Hun taler meget godt engelsk. Hun opfyldte mine ønsker med beklædning. Alder i begyndelsen af tyverne, en lille smule genert til start og en god gfe oplevelse med dejlige kys. Hun træffe meget centralt i byen i en lækker privat lejlighed til på torsdag. Blev tilbudt bad både før og efter. https://annoncelight.dk/profile/IssaBellova Fedt, at du havde en god oplevelse med hende. Jeg har en date med hende i morgen aften og glæder mig ustyrligt meget! Af ren nysgerrighed: hvilke ønsker ift. påklædning opfyldte hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 2. Oktober, 2018 Tak till Dongding för att frage om denne pige. Och till pallehansen för anmeldelsen. Jeg får en vibe att denne pige kan vare en perle. Tak boys för uden er hade denne pige passeret mig förbi. Om jeg icke får tid sjelv då hon er her kort tid hoppas jeg på fler anmeldelser. /A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheSwede 124 Skrevet 11. Oktober, 2018 pallehansen skrev, den 2/10/2018 at 12:44: 1.900kr. for en time. Har lige efterhørt Issas priser og hold kæft hvor har de gået op...! Desuden er OWO/SF nu extra og ikke længere inkluderet i GFE. Så en time med SF koster 2450 DKK. Og så har men ikke endgnang begyndt att plukke andre extras som COF, bad sammen, CIM/mega etc. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Oktober, 2018 Har ikke besøgt hende, men jeg er helt vild med hendes navn, og den leg med ord/navne på forskellige sprog hun benytter i det ene lille navn IssaBellova. Hvis hun selv har fundet på det, er hun sgu en intelligent ung pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Psy 111 Skrevet 13. Oktober, 2018 Nogen der ved, hvad en halv time uden tillæg koster? (Hun har priser på sin hjemmeside, men de svarer ikke overens med dem, der nævnes her..) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gokke72 Skrevet 13. Oktober, 2018 Hun sendte mig en menuoversigt med priser. Er sikker på hun gerne sender den til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH2200 58 Skrevet 13. Oktober, 2018 gokke72 skrev, for 23 minutter siden: Hun sendte mig en menuoversigt med priser. Er sikker på hun gerne sender den til dig. Er hun tilbage i kbh k igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gokke72 Skrevet 13. Oktober, 2018 Ja, mener indtil 17 okt... Det står på hendes hjemmeside. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 14. Oktober, 2018 The way she accepts facials. So lovely Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 15. Oktober, 2018 https://annoncelight.dk/showad/260182 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg