Hop til indhold
Grenå

Laura Randers

Recommended Posts

Guest flinkmand

Ja - eller i hvert fald - noget der ligner temmelig meget. Tror det er hendes egne billeder, men at de er nogle år gamle, for jeg synes at kunne genkende nogle ansigtstræk som passer med pigen irl.

Når det så er sagt havde jeg en ikke særlig god oplevelse med hende da hun var i Kolding. Hun virkede lidt fraværende/kold, men det kan selvfølgelig være at der ikke har været den gnist/kemi, som der jo helst skal til for at det bliver en god oplevelse. Jeg besøger hende ikke igen, men derfor vil jeg alligevel ikke fraråde at besøge hende, for hun er som sådan en ganske nydelig og flot pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været ved hende i aften. 
Det er hende på billederne. Pæn pige og alderen passer meget godt. 
Hun virker åben og vil gerne snakke. Sexen var dog ikke det helt store at råbe hura for. 

For meget glidecreme, ikke særlig meget indlevelse og efter 10min så ville hun igang med HJ for at afslutte, selvom jeg havde betalt for 30min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes annonce linker til flere anmeldelser her på EG, og de lyder da ellers til at sømændende har haft fornøjelige samvær?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...