Grenå 341 Skrevet 1. Oktober, 2018 Hun ser godt nok skøn ud på billederne,men er det hende man møder? Håber der er nogen som har besøg hende https://annoncelight.dk/showad/260307 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 2. Oktober, 2018 Ja - eller i hvert fald - noget der ligner temmelig meget. Tror det er hendes egne billeder, men at de er nogle år gamle, for jeg synes at kunne genkende nogle ansigtstræk som passer med pigen irl. Når det så er sagt havde jeg en ikke særlig god oplevelse med hende da hun var i Kolding. Hun virkede lidt fraværende/kold, men det kan selvfølgelig være at der ikke har været den gnist/kemi, som der jo helst skal til for at det bliver en god oplevelse. Jeg besøger hende ikke igen, men derfor vil jeg alligevel ikke fraråde at besøge hende, for hun er som sådan en ganske nydelig og flot pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kk93 21 Skrevet 4. Oktober, 2018 Har været ved hende i aften. Det er hende på billederne. Pæn pige og alderen passer meget godt. Hun virker åben og vil gerne snakke. Sexen var dog ikke det helt store at råbe hura for. For meget glidecreme, ikke særlig meget indlevelse og efter 10min så ville hun igang med HJ for at afslutte, selvom jeg havde betalt for 30min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 4. Oktober, 2018 Hej kk93 det er lidt en øv oplevelse, især når billeder for en gang skyld passer. Hun ser bare så smuk ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 5. Oktober, 2018 Hendes annonce linker til flere anmeldelser her på EG, og de lyder da ellers til at sømændende har haft fornøjelige samvær? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg