Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der for nyligt.

Fint sted - ser professionelt ud - flot thai - fine lokaler.

Jeg bad om 1 time - prisen er 380 kr. - sagde ok, fordi jeg håbede på mere med hende.

Blev bedt om at tage tøjet af "kun underbukser"....hmmm tænkte jeg - eller sagde hun "også underbukser". Jeg valgte at satse på det sidste og tog alt af og lagde mig op.

Hun sagde ikke noget da hun kom ind, men dækkede mig bare til med håndklæder. Da massagen begyndte kunne jeg straks mærke, at hun var en af den der tager hårdt fat. Det kan jeg ikke lide, da jeg kommer for velvære og ikke for smerternes skyld. Jeg bad hende derfor specifikt om, ikke at tage hårdt fat - men i stedet at give mig blid massage. Hun sagde "OK - du vil gerne have bild massage", og jeg var derfor sikker på, at hun forstod hvad jeg sagde. Jeg måtte dog adskillige gange bede hende slappe lidt af da det gjorde særdeles ondt. På et tidspunkt begynde hun sætte sit knæ  på min skulderblade, og da jeg har haft brækket et ribben lige derunder, bad jeg hende være forsigtig og understregede den gamle skade. Ja ja sagde hun, og blev så ellers bare mere og mere intens på stedet. Jeg måtte sige fra 3 gange, inden jeg til sidse vendte mig halvvejs om og sagde "så stop dog".

Herefter fortsatte massagen - nu stille og roligt, men med en lidt mere anspændt stemning.

Der var i øvrigt på intet tidspunkt noget der bare tilnærmelsesvist mindende om erotiske berøringer, hits eller lign., og da massagen var færdig (præcist 59 min efter det begyndte) var der heller ingen spørgsmål fra hverken hendes eller min side.

Overordnet set var hendes massage nok ret god, hvis man er til den hårde thaimassage, men det er et stort problem, at hun ikke hører efter hvad man som kunde gerne vil have.

Hun taler ret godt dansk, så det er ikke et spørgsmål om sprog-barrierer eller lign.

Kommer jeg igen: Nej helt sikkert ikke

Kan stedet anbefales: Ja - men kun til dem der ønsker hård massage, og har det fint med, at der ikke er mulighed for mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...