Hop til indhold
Midtjylland/Kbh

Privat/diskret Bording

Recommended Posts

Besøgte Anna fra Letland igår - og hvilken oplevelse! Billederne på hjemmesiden passer, hun har en petite, lækker og solbrun krop. Jeg havde bestilt en halv times blid, fik tilbudt superfransk, til 900 (uden super, da jeg ikke ville det idag)

Jeg fik tilbudt bad, og så gik vi ellers igang. Suttetur med god indlevelse fra hendes side. Derefter smagte jeg på hende :-) hun har en god lille røv og nogle gode ung pige bryster.

Herefter en ride tur, doggy, missionær og til sidst doggy igen :-)

Super god oplevelse, kommer gerne igen. Anna er der hver dag indtil 5 sept. Hun tager herefter til Letland 14 sept.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder sgu da dejlig... men ved du om hun kommer tilbage ? Og hvis ja, hvornår ? Kan man, eller kunne man, finde hende på nettet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Anna i Bording. Hun er ikke så stor, men virkelig flot og velskabt med små frække, lækre naturlige bryster - og så elsker hun at få nusset fødder - hvis der er nogen der vil gøre hende rigtig glad og hun går heller ikke af vejen for en omgang foderotik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke finde Anna på siden ... Andre links ? :)

Ups gammelt indlæg ;)

Men nogen der kender Maria fra Bording ? "Selvom jeg burde skrive under efterlysninger ;)"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...