Hop til indhold
Guest lottelust

debatforum for gp

Recommended Posts

Guest costner

forøvrigt synes jeg sarkisme er skidt for en debat.især når jeg prøver at være saglig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
costner skrev, for 2 timer siden:

kender nu kun det her men vil da gerne vide hvilke andre der er.så oplys mig meget gerne om hvad der findes.på forhånd tak.

Prøv Google 

eller spørg de mandelige brugere i PM 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, den 1/10/2018 at 16:16:

tænker lidt det er en ok ide.men så kunne vi brugere vel også få et lukket forum hvor der ikke er nogen glædespiger der har adgang,kunne være fedt.der går jo tit lidt mudder i debatterne,hvis nogen får knap så pæne ord med på vejen.bare en tanke.

Hvad er det lige du vil diskutere som pigerne ikke må se? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 12 timer siden:

jeg vil da gerne se en selfietråd med dig @Rejsenetværk:wub::P

Nu har jeg dels det forkerte køn til den her branche, dels er jeg nok også for gammel til at gøre mig som Gigolo :huh:

Men hvis du gerne vil se giraffen, så vil jeg med glæde spise en bedre brunch sammen med dig, hvor vi betaler hver for sig, som Trine Tease og jeg gjorde, da vi måske grundlagde begyndelsen til et brunch netværk på EG?

Pt ser det ikke ud til at en gentagelse ligger lige for, men Kære Kamilla, hvis du har lyst kender jeg de gode steder :)

Vi kunne måske ligefrem skrive om det i Hyggesnak efterfølgende?

Det kvindelige islæt forøger interessen ganske gevaldigt, når jeg anmelder brunch på EG B)

PS

Jeg kan muligvis lokkes til Århus, til det rette selskab det rette sted i byen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Rejsenetværk skrev, den 5/10/2018 at 05:53:

Nu har jeg dels det forkerte køn til den her branche, dels er jeg nok også for gammel til at gøre mig som Gigolo :huh:

Men hvis du gerne vil se giraffen, så vil jeg med glæde spise en bedre brunch sammen med dig, hvor vi betaler hver for sig, som Trine Tease og jeg gjorde, da vi måske grundlagde begyndelsen til et brunch netværk på EG?

Pt ser det ikke ud til at en gentagelse ligger lige for, men Kære Kamilla, hvis du har lyst kender jeg de gode steder :)

Vi kunne måske ligefrem skrive om det i Hyggesnak efterfølgende?

Det kvindelige islæt forøger interessen ganske gevaldigt, når jeg anmelder brunch på EG B)

PS

Jeg kan muligvis lokkes til Århus, til det rette selskab det rette sted i byen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

jeg beder dig jo ikke om at arbejde i branchen , kære @Rejsenetværk 

- bare et par selfie tråde af dig , det er fint :P :D 

 

Hihi,  jeg ved ikke PRÆCIST hvad du mener med at "se giraffen " ? :P 

 

 

Men jeg vil gerne med til Brunch, uanset hvad du mener  :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giraffen? Jeg er bare ret berømt, og eller berygtet, alt efter hvem du spørger.

Men mine værste unoder ligger efterhånden så langt tilbage i tiden, at jeg forhåbentlig i dag, opnår nådigere blikke, end tidligere :?

Man bliver jo ældre, og er faldet lidt af på den.

Men jeg vil også gerne se girafinden :)

Og jeg har fri til og med den 25/10, hvis vi skulle kunne arrangere os.

Kun du og jeg, eller flere med, du bestemmer.

PS

Jeg er vist på vej ud i noget, der kan opfattes som en afsporing, så lad os tage den pm herfra :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
costner skrev, den 1/10/2018 at 16:16:

tænker lidt det er en ok ide.men så kunne vi brugere vel også få et lukket forum hvor der ikke er nogen glædespiger der har adgang,kunne være fedt.der går jo tit lidt mudder i debatterne,hvis nogen får knap så pæne ord med på vejen.bare en tanke.

Har selv efterlyst lignende på et tidspunkt. Det er der ikke opbakning til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Se, det er ikke kun mig der vil have et lukket forum kun for os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Se, det er ikke kun mig der vil have et lukket forum kun for os. 

Men hvis du betaler 159kr pr md som medlem af EG, så findes det forum allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Trinetease skrev, 1 time siden:

Men hvis du betaler 159kr pr md som medlem af EG, så findes det forum allerede.

Jeg er ikke interesseret i at have en annonce herinde. Og jeg synes 159 kr om måneden er for meget at betale for et forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ikke interesseret i at have en annonce herinde. Og jeg synes 159 kr om måneden er for meget at betale for et forum. 

Men et forum for GP’ere vil ende med at koste et eller andet, uanset hvor det er henne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Men et forum for GP’ere vil ende med at koste et eller andet, uanset hvor det er henne. 

Det er jeg med på. Jeg synes bare 159 kr om måneden er lidt meget for det. Så kunne de måske sige at os der ikke har en annonce kunne betale 100 kr om måneden. Den ville jeg være med på. 

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Christina ssbbw

Hvis du kan få en med flair for IT til at lave et forum gratis til dig, så kunne du jo oprette et, som et non profit tilbud til pigerne, uden annoncer.

Hvis nogle vil spæde lidt til, kan du hurtigt få budskabet ud via et website abonnement på Annoncelight.dk, og ved at informere om det i forum her på EG.

Det koster 749 kr i en måned på Annoncelight.dk, hvor du også kan købe nogle super annoncer for projektet.

Måske du kan bruge et pige VIP abonnement til 249 kr, og så linke til dit forum?

Nogen fordele skal der vel være for de betalende annoncører på EG, og et af dem er altså et forum forbeholdt dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Christina

Jeg hører også til "gratisterne" herinde, så jeg kender heller ikke det forum der er herinde,  og jeg syntes det ville være fint med et for os, trods de ulæmper, det kan have..

Se nu skal jeg jo have sat dig lidt i gang.....hæhæ

Hvorfor laver du ikke en facebook-gruppe?

Hvor vi gennem dig, kan få adgang til? jeg vil tro de fleste af os piger har en proff-pige facebook profil (jeg har) hvor vi så kan starte, med at sende dig en pm herinde, som glædespige, og du så kan vurdere om vi virkelig er glædespiger....(og ikke en dreng i forklædning) og så få adgang til facebook-gruppen?

Eller at man kun kan komme ind i gruppen via anbefaling fra en pige, man er sikker på er glædespige ….feks Jeg kender Trine Tease, jeg kan sige god for hende, hun kender...og kan sige god for.....

I tilfælde af du laver sådan en gruppe, skal du jo så gøre op med dig selv, om det kun skal være for piger, eller det skal være for sexsælgere, altså også transer, osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Rejsenetværk skrev, for 27 minutter siden:

@Christina ssbbw

Hvis du kan få en med flair for IT til at lave et forum gratis til dig, så kunne du jo oprette et, som et non profit tilbud til pigerne, uden annoncer.

Hvis nogle vil spæde lidt til, kan du hurtigt få budskabet ud via et website abonnement på Annoncelight.dk, og ved at informere om det i forum her på EG.

Det koster 749 kr i en måned på Annoncelight.dk, hvor du også kan købe nogle super annoncer for projektet.

Måske du kan bruge et pige VIP abonnement til 249 kr, og så linke til dit forum?

Nogen fordele skal der vel være for de betalende annoncører på EG, og et af dem er altså et forum forbeholdt dem.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Man kunne også bare simplificere tingene og betale de 159kr. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt som internettet har givet os en forventning om at alt er gratis, bare det er på nettet :huh:

Nyheder, skrevne, som tv og radio, bare det er gratis, så er det er det godt.

I mens devalueres værdien og troværdigheden af alt det crap, som vi fodres gratis med af tech giganter som suger data ud af os, og placerer profitten i skattely.

Mens alt det bedste af den højeste kvalitet stadig leveres af traditionelle medier, med massive omkostninger til at producere lødigt kvalitets indhold, og de har ekstreme udfordringer med at få os til at betale bare lidt for det :(

Det var muligvis en lille afsporing, men det er for at understrege pointen om, at i længden kan alt ikke bare forblive gratis på nettet, hvis ellers at vi stadig gerne vil kunne læse indhold af høj kvalitet, og produceret af dygtige fagfolk.

Vel er lille EG også en gratis platform, og afhængige af bruger genereret indhold af svingende kvalitet, men EG har ansatte som skal have løn, og har altså brug for annoncører for at kunne drive et i udgangspunktet gratis tilbud til sine brugere.

Derfor, annoncer og betal, hvis du som pige vil have adgang til et forum forbeholdt betalende annoncører.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Rejsenetværket: tak for dine tanker om det, men det bliver alt for besværligt. Så vil det være nemmere for mig at betale de 159 kr. Men hvis flere af pigerne også er gratister, så hjælper det ikke noget. 

Lady Cherie: det var en god idé. Jeg har ikke en prof-Facebook profil men det kan jeg nemt oprette. Jeg vil ikke kunne garantere at en pige ikke låner sin profil ud til en fyr, men det kan vi gøre opmærksom på i sådan en gruppe. Og hvis noget er meget personfølsomt, så har vedkommende mulighed for at slette tråden når hun føler hun har fået nok respons. Spørgsmålet er om vi må reklamere for det herinde eller om de indser at der er et behov og skynder sig at oprette et underfora for os? ;):D (jeg venter lige til senere og ser om de reagerer. Ellers må jeg sende en besked til en af admins)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 7 minutter siden:

Kære Christina

Jeg hører også til "gratisterne" herinde, så jeg kender heller ikke det forum der er herinde,  og jeg syntes det ville være fint med et for os, trods de ulæmper, det kan have..

Se nu skal jeg jo have sat dig lidt i gang.....hæhæ

Hvorfor laver du ikke en facebook-gruppe?

Facebook er i hvert fald en billig måde at komme i gang. Og nemt for alle. Og hvis I får lavet nogle klare regler for gruppen og et mål for hvad I vil bruge gruppen til, så kan der komme meget godt ud af det projekt, tror jeg! Opret gruppen straks og kom i gang :-)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg har skrevet til en af de grønne om det. Så venter vi og ser om de er lune på idéen om et underfora. Det ville være en god julegave fra dem til os. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis nu de siger de gerne vil lave det men det koster 50 kr om måneden, så er det ok med mig. Men hvad med jer andre piger? Er I kun interesseret hvis det er gratis? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 23 minutter siden:

Rejsenetværket: tak for dine tanker om det, men det bliver alt for besværligt. Så vil det være nemmere for mig at betale de 159 kr. Men hvis flere af pigerne også er gratister, så hjælper det ikke noget. 

Lady Cherie: det var en god idé. Jeg har ikke en prof-Facebook profil men det kan jeg nemt oprette. Jeg vil ikke kunne garantere at en pige ikke låner sin profil ud til en fyr, men det kan vi gøre opmærksom på i sådan en gruppe. Og hvis noget er meget personfølsomt, så har vedkommende mulighed for at slette tråden når hun føler hun har fået nok respons. Spørgsmålet er om vi må reklamere for det herinde eller om de indser at der er et behov og skynder sig at oprette et underfora for os? ;):D (jeg venter lige til senere og ser om de reagerer. Ellers må jeg sende en besked til en af admins)

Kære Christina

Jeg tør vædde min gamle hat på at de ikke laver et underfora til os.

Hvergang der er nogen der har spurgt på forandringer, feks at opdele hyggesnak til billetråde og et til hyggesnak. eller anmeldelser til Danske piger og udenlandske så er svaret nej.

Så Hvis vi får et underfora, så bliver det den dag helvede fryser til is, eller den uge hvor der er 2 søndage i ugen, eller Admin har fået morgen fisse 3 gange af en stribet marsboer:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lady Cherie skrev, Lige nu:

Kære Christina

Jeg tør vædde min gamle hat på at de ikke laver et underfora til os.

Hvergang der er nogen der har spurgt på forandringer, feks at opdele hyggesnak til billetråde og et til hyggesnak. eller anmeldelser til Danske piger og udenlandske så er svaret nej.

Så Hvis vi får et underfora, så bliver det den dag helvede fryser til is, eller den uge hvor der er 2 søndage i ugen, eller Admin har fået morgen fisse 3 gange af en stribet marsboer:D:D:D

Ej. Nu skal vi ikke være negative men bevare optimismen. Kryds alt. :) Og virker det ikke, så kom med malingen. Pga min størrelse ser jeg jo lidt anderledes ud end de fleste af jer andre så jeg tager sgu en for holdet hvis det er det der skal til. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det skal være gratis....så snart det koster noget, har du ikke alle med.

Vil du noget med en gruppe, så lav den selv.

Lav en email feks debat for [email protected] eller hvad der nu er ledigt og så ind på facebook

Så længe du skal have andre til at lave noget for dig skal du stå med hatten i hånden og være afhængige af dem og deres villighed.

Du kan spørge admin om du må lave en gratis annonce for din facebook-gruppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...